تامین کننده روغن موتور دنا

تامین کننده روغن موتور دنا این فرآورده را که توسط کارخانه جات معتبری تولید شده اند، عرضه می نماید. باید بگوییم که برای تهیه نیز نیاز است تا مشاوران فروشگاه صحبت نمایید. آنها در واقع راهنمای خرید روغن مرغوب برای این مدل از ماشین می باشند. روی هم رفته، با در نظر گرفتن وظایف روغن موتور نیاز است تا جهت به دست آوردن نوع مرغوب، به فروشنده با اعتبار مراجعه شود.

تامین کننده روغن موتور دنا

وظایف روغن موتور چیست؟

وظایف روغن موتور چیست؟ می دانید وظایف روغن موتور چیست؟ از این روان کننده به عنوان اصلی ترین روغن نام می برند و اهمیت زیادی در یک خودرو دارد. بدون تردید عدم استفاده از آن سبب می شود تا ماشین از کار افتاده و خسارت های زیادی را روی دست مالک اتومبیل بگذارد. ولی وظیفه اصلی این روغنیات عبارت می باشند از:

  • نقش روان کننده را ایفا می کنند.
  • مانع ساییدگی قطعات و ایجاد اصطکاک قطعات موتور می گردند.
  • از ایجاد کف جلوگیری می کنند.
  • باعث می‌ شوند تا موتور خنک بماند.
  • همینطور انواع آلودگی ها را تمیز می کند.
  • ضد زنگ و خوردگی است.

به همین علل‌ است که ارزش روغن موتور بسیار زیاد بوده و سبب می گردد تا عمر ماشین نیز طولانی گردد. البته دقت نمایید که هر محصولی مناسب برای خودروهای خاص ساخته می شوند. در این زمینه حتماً باید به دفترچه راهنمای ماشین مراجعه کنید.

از طرف دیگر، همیشه روغن موتوری را که بار اول استفاده نموده اید، بخرید که اینگونه وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد. باید بگوییم، چنین فرآورده ای که بر پایه مواد آلی و غیر آلی ساخته می شود، با ویسکوزیته های متنوع و استانداردهای گوناگونی تولید می گردد.

راهنمای خرید روغن موتور دنا

راهنمای خرید روغن موتور دنا در این بخش به مسائل اشاره می نماییم که در حقیقت راهنمای خرید روغن موتور دنا است. برای بهتر کار کردن این مدل از ماشین، شما باید به استانداردهای روغن توجه کنید. توصیه می گرد‌د تا محصولاتی که طبق استانداردهای API, SN و SM ساخته شده اند تهیه کنید.

همینطور روغن های سنتتیک و نیمه سنتتیک برای آنان بسیار مناسب هستند. ویسکوزیته یا همان گرانروی را هم از یاد نبرید. برای مناطق خیلی سرد بهترین گرید 5W-40 بوده، برای مناطق معتدل 10W-40 و برای مناطقی که گرمای بالای 45 درجه سانتیگراد دارند روغنی با ویسکوزیته 20W-50‌ را انتخاب کنید.

در کلیت هم مسائلی مانند برند، گازوئیلی و بنزینی بودن و کیفیت را بایستی در نظر گرفت تا به این شکل فرآورده ای با کیفیت عالی را به دست آورد. روی هم رفته، این ماشین به روغن موتورهای خاصی نیاز دارد که در این بحث پیرامون آن به شکل تفصیلی صحبت نمودیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما