روغن موتور جدید ایرانول

نگهداری از یک خودروی خوب می‌تواند گران باشد، اما با روغن موتور جدید ایرانول بسیار آسان‌تر شده و در درازمدت باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌شود و از کارآمدی خودروی شما اطمینان حاصل می‌کند، زیرا از مشکلات بزرگ‌تر در مسیر جلوگیری می‌کند و تضمین می‌کند که می‌توانید خوب شوید.

انجام تعمیر و نگهداری خود یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه و در عین حال یادگیری بیشتر در مورد وسیله نقلیه خود است، و همانطور که موتور اتومبیل شما سوخت می سوزاند، آلاینده های مضر در روغن جمع می شوند که باعث تخریب روغن داخل موتور می شود. تعویض منظم روغن موتور به حذف این آلاینده ها و پر کردن مواد افزودنی که از موتور شما محافظت می کند کمک می کند.

روغن ایرانول

هر تولید کننده ای فرمول مخصوص به خود را دارد، حتی روغن ایرانول که با فرمولاسیون خاص خود یکی از بهترین های خاورمیانه محسوب می شود.

با این حال، تقریباً تمام روغن‌های موتور از 75 تا 90 درصد روغن پایه ساخته می‌شوند و 10 تا 25 درصد باقیمانده روغن از مواد افزودنی مختلفی تشکیل شده است که برای کمک به حفظ ویسکوزیته روغن در دماهای بالا طراحی شده‌اند.

روغن پایه خواص اساسی روغن موتور را تعیین می کند، در حالی که مواد افزودنی روغن پایه را تقویت می کنند، افزودنی ها همچنین به حفظ روغن پایه و اجزای موتور کمک می کنند.

آیا باید از افزودنی های روغن موتور پس از فروش استفاده کنم؟

نه، تولیدکنندگان روغن موتور میلیون‌ها دلار را صرف تحقیق و توسعه می‌کنند تا تعادل کاملی بین روغن و مواد افزودنی ایجاد کنند، و آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که هر چیز دیگری را به فرمول توسعه‌یافته‌شان اضافه کنید.

روغن پایه همه روغن‌های موتور یا معمولی یا مصنوعی است و روغن پایه معمولی فقط از نفت خام تصفیه می‌شود، در حالی که روغن پایه یک روغن مصنوعی فرآیندهای مهندسی شیمی دیگری را پشت سر گذاشته است و فرآیندهای اضافی روغن را تقویت کرده و خواص بهتری به آن می‌دهد. . آن را برای استفاده به عنوان روغن موتور می دهد.

روغن ایرانول

روغن موتور ایرانول

روغن موتورهای سنتتیک قبلاً دارای روغن معمولی به عنوان بخشی از فرمول روغن پایه خود هستند و روغن موتور ایرانول یکی از بهترین انواع روغن موتور در ایران و بازار صادراتی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

سازندگان همچنین زمان زیادی را صرف آزمایش دقیق روغن موتور می‌کنند تا از سازگاری آنها با مارک‌های دیگر مطمئن شوند، به این معنی که تا زمانی که از روغن‌های با گرید ویسکوزیته SAE استفاده می‌کنید، می‌توانید با خیال راحت از روغن‌های موتور سازنده‌های مختلف استفاده کنید. به راحتی مخلوط کنید.

آیا می توان از روغن مصنوعی در هر خودرویی استفاده کرد؟

بله، چه ماشین جدید یا قدیمی، چه مسافت پیموده شده زیاد یا کم، ماشین پرفورمنس یا مسافر روزانه داشته باشید، می توانید با خیال راحت از روغن موتور مصنوعی در هر وسیله نقلیه ای استفاده کنید.

روغن جدید ایرانول

در حالی که موتور کار می کند، محصولات جانبی احتراق، روغن داخل موتور را آلوده می کند و به مرور زمان این آلاینده ها جمع می شوند و می توانند “لجن” ایجاد کنند که می تواند ته موتور شما بنشیند، اما روغن جدید ایرانول به دلیل کیفیت بالای محصول، ضایعات کمتری را جذب می کند، که باعث می شود موتور بهتر کار کند.

استفاده از روغن های بی کیفیت، تعویض نکردن منظم روغن موتور و مشکلات نگهداری می تواند منجر به تشکیل لجن در داخل موتور شما شود.

کیفیت روغن ایرانول

هر موتوری که تولید می شود به گونه ای طراحی شده است که از روغن با گرید ویسکوزیته SAE برای روانکاری مناسب تمامی اجزای موتور استفاده کند و از این نظر کیفیت روغن حرارتی واسکازین و روغن ایرانول بسیار بالا بوده و بهترین راندمان کاری را برای موتور فراهم می کند. می دهد.

انتخاب روغن خیلی نازک می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در ساییدگی در موتور شود و انتخاب روغنی که خیلی غلیظ باشد باعث می شود موتور سخت تر کار کند و در این فرآیند کارایی کمتری داشته باشد.

ما همیشه توصیه می کنیم از روغن موتور مناسب برای وسیله نقلیه خود استفاده کنید و اگر مطمئن نیستید که این روغن چیست، می توانید کتابچه راهنمای مالک خود را برای ویسکوزیته SAE صحیح برای موتور خودرو خود بررسی کنید و اکثر تولید کنندگان رتبه روغن موتور را روی درپوش دارند.

کیفیت روغن ایرانول

روغن ایرانول دهه چهل

اکثر روغن موتورهای قدیمی به دلیل ناخالصی روغن در موتور مشکل ایجاد می کردند، اما روغن ایرانول دهه چهل که یکی از باکیفیت ترین روغن موتورهای موجود در بازار ایران است، یکی از پرطرفدارترین محصولات صادراتی این مجموعه بوده است.

با بالا رفتن سن ماشین‌ها، ماشین‌های چمن‌زنی، وسایل نقلیه تفریحی و سیستم‌های هیدرولیک همگی روان‌کننده‌های روغنی کثیف و مستعمل تولید می‌کنند که باید با دقت جمع‌آوری و به یک مرکز جمع‌آوری تایید شده منتقل شوند.

مقدار کمی روغن موتور می تواند آسیب های زیادی به محیط زیست وارد کند، بر اساس گزارش سازمان حفاظت محیط زیست ایران، روغن استفاده شده از یک بار تعویض روغن می تواند یک میلیون گالن آب را آلوده کند و همچنین خاطرنشان می کند که روغن مصرف شده می تواند حاوی روغن موتور باشد. مواد شیمیایی سمی و فلزات سنگین که ممکن است بر سلامت مردم و حیات وحش تأثیر بگذارد.

حواله روغن ایرانول

گاهی برای ارسال محصولات به داخل یا خارج از کشور با مشکل مواجه می شوید، اما باید بدانید که این مجموعه حواله، روغن موتور 4 لیتری گتکس و روغن ایرانول را به سریع ترین شکل ممکن به دست متقاضیان می رساند تا مشکلی پیش نیاید.

روغن بازیافتی در واقع یک فرآیند تصفیه مجدد را طی می کند که آن را برای استفاده مجدد در وسایل نقلیه مناسب می کند. در واقع، آزمایش‌های آزمایشگاهی نشان می‌دهد که روغن بازیافتی می‌تواند در برخی شرایط بهتر از روغن بکر عمل کند.

بازیابی روغن به این روش نه تنها روغن مصرف شده را از محیط دور نگه می دارد، بلکه نیاز به روغن جدید را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. اگرچه برای تولید یک لیتر روغن موتور خالص تصفیه شده به 42 گالن نفت خام نیاز است. پالایش مجدد همان مقدار محصول آماده موتور را تنها از یک گالن روغن مصرف شده ایجاد می کند و علاوه بر این، پالایش مجدد انرژی بسیار کمتری برای پردازش مصرف می کند. .

فرآیندهای مناسب برای دفع روغن موتور قدیمی:

هنگام تعویض روغن، یک لایه برزنت یا کاغذ جاذب روی آن قرار دهید تا از ریختن آن جلوگیری شود.
روغن و فیلتر وسیله نقلیه، تجهیزات یا ابزاری را که در حال تعمیر هستید تعویض کنید.
تمام تلاش خود را بکنید تا روغن را با مایعات یا مواد دیگری آلوده نکنید.
گنبد فیلتر روغن قدیمی را سوراخ کنید و روغن اضافی آن را داخل تابه روغن خود بریزید.
فیلتر را در یک کیسه پلاستیکی ببندید و آن را با روغن استفاده شده بازیافت کنید.
روغن را برای حمل و نقل با استفاده از یک تابه قابل مهر و موم آماده کنید یا آن را در یک ظرف پلی اتیلنی که حاوی مایعات دیگری نباشد بریزید (بطری های روغن خالی از پرهای موتور بهترین کار را دارند).
ظروف را به مرکز جمع آوری روغن مصرف شده ببرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما