روغن موتور مینرال ارزان خوب اصل

اگر هنگام انتخاب و خرید روغن مناسب برای اتومبیل خود نیز دچار مشکل هستید می توانید در این مقاله با روغن موتور معدنی ارزان قیمت همراه باشید تا شما را از ویژگیهای یک روغن مناسب و ارزان مطلع سازد اکثر مردم هنگام خرید مردد هستند.

روغن معدنی از ابتدای سال 2019 وارد شده است و تاکنون بسیاری از مردم کشور از روغن مصنوعی و نیمه مصنوعی مانند روغن هوا استفاده کرده اند که به همراه این روغن ها در بازار روغن معدنی هنوز توجه ویژه ای در بین مشتریان و مصرف کنندگان دارد این روغن معمولا از روغن خام تهیه و تولید می شود.

اولین روغن مورد استفاده برای روانکاری روغن موتور معدنی بود که به دلیل اینکه از ترکیبات شیمیایی و پیچیده ساخته نشده است مواد معدنی نامیده شده است روغن موتور معدنی ترکیب مناسبی برای خودروهای توربو مدل نیست.

روغن موتور معدنی برای خودروی بی ام و مناسب نیست و توصیه می کنیم اگر ماشین شما از نوع  رایج است از این روغن استفاده نکند و بیشتر از ماشین خود در داخل شهر استفاده کند و قیمت ارزان و خوبی برای شما همیشه در اولویت باشد اصل استفاده از روغن موتور معدنی برای شما بسیار مناسب است.

روغن موتور مینرال ارزان

اگر شما هم خوب است برای انتخاب یک روغن موتور خوب, روغن موتور معدنی ارزان می تواند یک انتخاب خوب روغن موتور معدنی به دو دسته تقسیم می شود:

  • تمام روغن موتور معدنی مصنوعی
  • روغن موتور معدنی نیمه مصنوعی

تمام روغن موتور معدنی مصنوعی: تمام روغن موتور معدنی مصنوعی از مواد شیمیایی پلی اتیلن در ساخت و تولید این نوع روغن استفاده کرده است و به دلیل ماده خاصی که روغن معدنی دارای روغن موتور است از عمر موتور ماشین شما محافظت می کند و همچنین می تواند از روغن معدنی مصنوعی کامل برای وسیله نقلیه بی ام و استفاده کند.

روغن موتور مینرال ارزان

همه روغنهای مصنوعی انواع مختلفی از قبیل روغن موتور گتکس دارند و از نظر کیفیت و مصرف از یکدیگر متمایز هستند در میان مدلهای مختلف روغن کامل مصنوعی مزایا و معایب خود را دارند به عنوان مثال یک مدل از تمام روغن موتور مصنوعی بر اساس پلیمریزاسیون یا خلاصه ای تولید می شود و از مقدار کمی استر استفاده می کند که باعث می شود قدرت و انعطاف پذیری بهتری داشته باشد.

ویژگیهای مزایای تمام روغن موتور مصنوعی به شرح زیر است:

  • کاهش مصرف روغن به دلیل افزایش عمر روغن
  • قابلیت تبخیر شناور
  • افزایش انرژی سوخت
  • استقامت بالا و مطلوب در برابر سایش
  • قابلیت شاخص ویسکوزیته اضافه شده است
  • کاهش مصرف انرژی سوخت در حدود 2.4%
  • روانکاری بالا

روغن موتور مینرال ارزان

روغن موتور مینرال خوب

روغن موتور نیمه مصنوعی ترکیبی از روغن موتور تمام مصنوعی با نیمه مصنوعی است اگر به دنبال انتخاب روغن موتور معدنی مناسب برای بی ام و هستید و خودتان این نوع روغن می تواند انتخاب مناسبی باشد زیرا عملکرد خوبی دارد و از قیمت کمتری نسبت به روغن موتور دیگر برخوردار است بنابراین انتخاب خوب و مناسبی است.

ممکن است برای شما جالب باشد که بدانید چه زمانی بهتر است طول عمر وسیله نقلیه خود را بهبود بخشید و کمترین خسارت را وارد کنید و چه زمانی باید روغن موتور را عوض کنید تا بتوانید از روغن موتور طبیعی خوبی نیز استفاده کنید معمولا در دفترچه راهنمای اتومبیل شما نوع مناسبی از روغن موتور برای اتومبیل خود دارید که اگر نمی دانید روغن موتور معدنی نیز می تواند انتخاب خوبی باشد.

همچنین مهم است بدانیم که استفاده از روغن معدنی نیمه مصنوعی برای خودرویی که فقط برای استفاده از روغن مصنوعی پیشنهاد می شود ممکن است به موتور صدمه بزند اما در عوض استفاده از روغن مصنوعی کامل یا روغن نیمه مصنوعی برای موتورهایی که برای استفاده از مدل روغن معدنی برنامه ریزی شده اند با انجام اقدامات خاصی از چشم معدنچیان روغنهای مصنوعی جلوگیری نمی شود اما بیشتر کارشناسان این امر را به دلایل مختلف نادرست و مضر می دانند.

روغنهای مصنوعی برای اولین بار در آلمان تولید شد و نفت در تعامل با گاز هیدروژن گاز مونوکسید کربن به منظور تولید یک عنصر همگن هیدروکربن بنام تولیدی فیشر تروپش است که در دهه 1920 روشی کاملا مناسب و کم هزینه برای تولید محصولات نفتی به عنوان مصنوعی تولید کرد.

روغنهای صنعتی عرضه شده به بازار شامل پنج گروه مختلف است که معمولا با روغن خام برای تولید استفاده میشوند و تفاوتشان با مدل اصلی در روش تولید این روغنها معمولا با استفاده از محلول به روش مرسوم پالایش تصفیه میشود.

با استفاده از محصولات هیدروپروسوری که روشی برای تصفیه نفت خام است که در نمونه های ویسکوزیته تفاوت های متفاوتی با یکدیگر دارند از نظر صنعتی تجاری روغنهای قلمی شبیه روغنهای مصنوعی هستند اما به دلیل اینکه از روغنهای سبک ساخته شده اند به گروه روغنهای معدنی وابسته هستند.

روغن موتور مینرال خوب

روغن موتور مینرال اصل

همانطور که می دانید نفت خام از جبران هیدروکربن به عنوان یک زنجیره ای است که در روند پالایش نفت سنگین خرد و جدا به زنجیره کربن مناسب ایجاد, در حال حاضر چه تفاوتی بین روغن معدنی اصلی و روغن مصنوعی است در روند تولید روغن مصنوعی این روش تولید به طور خودکار کنترل می شود و فقط قالبها به زنجیره های هیدروکربنی مناسب داده می شوند بنابراین روغن مصنوعی سنتز شده خواص خوبی دارد و روغن خام نوعی هرویین کربن است.

در صورت نیاز به روغنهای صنعتی و روانکاری اصل نوع صنعتی می توانید از روغن موتور مبتنی بر مواد معدنی با افزایش شاخص ویسکوزیته و قدرت بیشتر با میزان اکسیداسیون استفاده کنید روغنهای معدنی اصلی می توانند به ترتیب مولکولی دقیق تر باشند که فراوانی و روغن معدنی اصلی می توانند دردهای گرمای بالا را تحمل کنند.

در صورت تمایل به خرید روغن معدنی با قیمت مناسب می توانید با مشاوران بخش فروش ما تماس بگیرید تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید یا فرم همکاری را برای تماس با شما تکمیل کرده باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما