قیمت روغن پایه sn500 ایرانول

روغن پایه یکی از مواد اولیه ای است که در صنایع مختلف قابل استفاده است.

قیمت روغن پایه Sn5oo و ایرانول را می توانید از کارخانه به صورت عمده تهیه کنید. روغن پایه را روغن روان کننده درجه یک نیز می گویند که از نفت خام در پالایشگاه ها و با سنتز شیمیایی به دست می آید.

روغن پایه ابتدا روان کننده بود، تفاوت بین روغن های معدنی و مصنوعی همیشه کمی مشکل ساز است، اما باید گفت که روغن پایه پایه روغن های دیگر است و جزء آن را تشکیل می دهد.

روغن پایه از مواد نفتی و غیرنفتی تولید می شود و روغن هایی که در بازار به عنوان روغن پایه می شناسید از پالایشگاه های نفت خام به دست می آید.

روغن پایه برای روغن های خودرو و روغن های صنعتی استفاده می شود. روغن پایه کاربردهای زیادی دارد و در مکان های مختلف قابل استفاده است. .

روغن پایه تاثیر مستقیمی بر کیفیت محصول نهایی دارد و اگر مواد دیگری به روغن پایه اضافه شود روغن موتور خودرو عالی خواهد بود.

این مواد افزودنی ترکیبات پیچیده ای هستند که طول عمر موتور را افزایش می دهند و در صورتی که این مواد به روغن پایه اضافه نشود، پس از ریختن این روغن در موتور باید در فاصله کوتاهی تعویض شود.

همچنین این روغن ها عملکرد بهتر و وسیع تری به روغن موتور می دهند تا در مناطق سردسیر قابل استفاده باشد و موتور خودرو در هر شرایط آب و هوایی به راحتی با این روغن کار کند.

قیمت روغن پایه

روغن موتور یکی از مهم ترین و اساسی ترین نیازهای هر خودرویی است که باعث عملکرد بهتر آن می شود. روغن موتور از روغن پایه و سایر مواد افزودنی ساخته می شود و قیمت روغن پایه به کیفیت آن بستگی دارد.

همچنین روش بسته بندی نیز بسیار مهم است. با در نظر گرفتن این عوامل، روغن پایه را تخمین می زنند. امروزه مراکز خرید و فروش زیادی برای این محصول وجود دارد و می توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

روغن موتور که به آن روان کننده نیز می گویند یکی از روغن هایی است که باعث کاهش اصطکاک حرارتی و سایش بین اجزای موتور در تماس با یکدیگر می شود.

اگر می خواهید عمر موتور خود را افزایش دهید، از روغن موتور با کیفیت استفاده کنید. عدم استفاده از روغن موتور به موتور شما آسیب وارد می کند، زیرا هزینه تعویض قطعات موتور بسیار سنگین است، بنابراین بهتر است قبل از متحمل شدن هزینه زیادی، روغن را تعویض کنید. از موتور مناسب استفاده کنید.

تاریخچه نفت به هزاران سال قبل از میلاد مسیح می رسد که چرخ ها و ارابه ها وجود داشت و چرخ ها پس از مدتی در اثر اصطکاک آسیب دیدند.

و پس از آن مصریان از روغن های گیاهی مانند زیتون برای تعمیر چرخ ها استفاده می کردند و کم کم از روغن های دیگر مانند بادام و سایر روغن های حیوانی استفاده می کردند.

اما این روغن ها به دلیل مقاومت کم به سرعت خراب می شدند، بنابراین کارایی لازم را نداشتند. کم کم با پیشرفت صنعت تکنولوژی، پس از استخراج روغن، روغن های جدید جایگزین روغن های گیاهی شدند و سطح کیفی روغن ها را بالا بردند.

کار اصلی روغن موتور ایرانول در خودرو به حداقل رساندن اصطکاک بین قطعات موتور است، البته روغن موتور کاربردهای دیگری نیز دارد که از جمله آنها می توان به جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی موتور، آب بندی موتور و همچنین حفظ مراقبت از موتور اشاره کرد. سطوح فلزی موتور و افزایش راندمان آن. .

البته باید در نظر داشته باشید که همه روغن ها این وظایف را انجام می دهند زیرا روغن مرغوب این ویژگی ها را دارد.

قیمت روغن پایه

روغن پایه sn500

روغن پایه همانطور که گفته شد پایه اصلی بسیاری از مواد مورد استفاده در صنایع مختلف است. روغن پایه Sn500 یکی از روغن هایی است که کاربردهای زیادی دارد و پایه اصلی بسیاری از روغن موتورهای بنزینی و دیزلی است.

و همچنین در روان کننده ها و گریس های صنعتی کاربرد دارد. همانطور که گفته شد این نوع روغن کاربرد وسیعی دارد و در انواع موتورها کاربرد دارد.

یکی از مزایای آن عدم تغییر عملکرد در حین استفاده، رنگ روشن و اکسیداسیون و پایداری حرارتی آن بهینه است. این نوع روغن دارای فعالیت بالا و گوگرد کم است.

بهترین روش نگهداری روغن موتور معدنی در مکان های سرپوشیده است. همچنین این نوع روغن باید از نور مستقیم خورشید محافظت شود. نگهداری این روغن در ظروف فولادی مشکلی ندارد زیرا این روغن خورنده نیست و به فولاد آسیبی نمی رساند.

این محصول توسط شرکت های زیادی تولید شده است که در هنگام خرید باید از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. این روغن پایه اصلی بسیاری از روغن های دیگر است که به صورت عمده و یا بسته بندی های مختلف به فروش می رسند. کیفیت بسته بندی نیز تاثیر بسزایی در قیمت این محصول دارد.

روغن پایه ایرانول

روغن های موتور کیفیت های مختلفی دارند، البته سطح کیفی روغن موتور با استانداردهای مختلفی بیان می شود.

این روغن بسیار خالص و با کیفیت است. روغن های پایه ویژگی های متفاوتی دارند و از مزایای این روغن ها می توان به مواردی مانند روغن کاری تجهیزات، تعمیر و نگهداری قطعات، تراشکاری، عملیات حرارتی و … اشاره کرد.

همانطور که قبلاً گفتیم روغن پایه همان روغنی است که پایه اصلی عملیات روان است.

 

که در تمام خودروها استفاده می گردد محصولات بسیاری از جمله گریسها، روغن موتور، مایعات فرآوری فلز به دست می آید این روغن از پالایشگاه نفت حاصل می شود و دارای انواع مختلفی است.

از جمله روغن پایه معدنی به طور مستقیم از پالایشگاه نفت خام بدست می آید، روغن پایه طبیعی که نقطه ریزش بالایی دارد و سنتزی نیز از انواع دیگر روغنهای پایه می باشد که از ترکیب یک یا چند جز آلی مشخص با وزن مولکولی کم تولید می شود مجموعه ما بامجهزترین و بهترین دستگاه و متخصصین با تجربه این محصول را با بالاترین کیفیت تولید کرده و به بازار عرضه می کند.

شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل نمایید تا ضمن پاسخگویی به سوالات آن شما را در جهت خرید بهتر راهنمایی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما