روغن هیدرولیک فرمان ایرانول مدل atf ii حجم 1000 میلی لیتر

قسمت های مختلف خودرو برای عملکرد صحیح به روغن مخصوص نیاز دارد، فرمان نیز نیاز به روغن هیدرولیک دارد که در بین مدل های این محصول در بازار موجود است، روغن هیدرولیک ایرانول در مدل های مختلف و در حجم های مختلف مانند 1000 میلی لیتر کیفیت خوبی هم دارند.

جابجایی و سرویس فرمان خودرو یکی از ملزومات تعمیر و نگهداری خودرو می باشد و شما باید روغن هیدرولیک فرمان خودرو را پس از مدتی تعویض نمایید زیرا پس از گذشت چند سال می تواند به قسمت های مختلف خودرو آسیب جدی وارد کند.

تفاوت فرمان هیدرولیک با فرمان معمولی در این است که نوع هیدرولیک دارای پمپی است که روغن هیدرولیک توسط آن پمپ می شود و نیروی لازم برای چرخاندن فرمان را فراهم می کند.

روغن هیدرولیک ایرانول

مراقبت از اجزای مختلف خودرو به خصوص فرمان و همچنین نظافت خودرو یکی از ملزومات نگهداری خودرو است، استفاده از روغن هیدرولیک مناسب برای فرمان خودرو نیز مهم است، روغن هیدرولیک ایرانول در مدل های مختلف پاسخگوی شماست. نیاز به روغن هیدرولیک با کیفیت مناسب برای فرمان هیدرولیک است.

روغن هیدرولیک ایرانول در حجم های مختلف از کوچک تا بزرگ با بهترین کیفیت توسط مجموعه ما در بازار توزیع می شود.

روغن هیدرولیک ایرانول مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده و در تولید آن از بهترین روغن پایه پارافینیک استفاده شده است.

دارای خواص مختلفی مانند انتقال نیرو، پایداری مناسب در برابر اکسیداسیون، خاصیت جدا شدن از آب، انتشار هوا، مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی و جلوگیری از سایش قطعات می باشد.

روغن هیدرولیک ایرانول در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شود که هر کدام برای کارهای خاصی مفید است.

روغن هیدرولیک ایرانول

روغن هیدرولیک ایرانول مدل atf ii حجم 1000 میلی لیتر

در بین شرکت های تولید کننده روغن هیدرولیک، ایرانول در سال های اخیر توانسته محبوبیت زیادی در این زمینه کسب کند، روغن هیدرولیک ایرانول یکی از بهترین روغن های هیدرولیک موجود در بازار ایران و خاورمیانه می باشد که به کشور نیز صادر می شود.

روغن هیدرولیک ایرانول مدل atf ii حجم 1000 میلی لیتری مناسب برای هیدرولیک فرمان خودروهای مختلف می باشد.

کیفیت بسیار بالا و دارا بودن استانداردهای جهانی از نکات قابل توجه روغن هیدرولیک ایرانول می باشد.

این روغن هیدرولیک به دلیل کیفیت بالا هیچ آسیبی به سیستم فرمان هیدرولیک خودرو شما وارد نمی کند. دوام بالا و قیمت مناسب آن یکی از دلایل محبوبیت این روغن هیدرولیک است.

مجموعه ما در زمینه پخش و پخش روغن هیدرولیک ایرانول مدل atf ii در حجم ویژه 1 لیتری رادر می باشد و بسیاری از خریداران این محصول را به صورت عمده از مجموعه ما خریداری می کنند.

روغن هیدرولیک فرمان ایرانول

امروزه با ظهور تکنولوژی جدید در صنعت خودروسازی، انواع خودروها از سواری گرفته تا خودروهای سنگین مانند سدان، صندوقدار، لیموزین و کامیون های ترانزیت از سیستم هیدرولیک برای فرمان استفاده می کنند، روغن فرمان هیدرولیک ایرانول تولید می شود.

به عنوان مثال روغن ده پانزده برای استفاده در خودروهای سبک مانند پراید، پژو و خودروهای مختلف دیگر مناسب است.

برای سیستم هیدرولیک فرمان هر خودرویی باید روغن مناسب تهیه کرد زیرا روغن هیدرولیک برای جعبه های فرمان مختلف ساخته شده است و در صورت استفاده نادرست احتمال آسیب به جعبه فرمان وجود دارد.

عملکرد و کیفیت روغن هیدرولیک فرمان به عوامل مختلفی از جمله ویسکوزیته روغن هیدرولیک، مقاومت لایه های مختلف روغن در برابر سوختگی، مقاومت در برابر اکسیداسیون و دمای آن در حین کارکرد خودرو و غیره بستگی دارد.

روغن هیدرولیک فرمان ایرانول

روغن هیدرولیک ایرانول سه خط

بسیاری از خودروهای اتوماتیک به روغن هیدرولیک مخصوص به خود نیاز دارند، روغن هیدرولیک سه خط ایرانول برای گیربکس اتوماتیک خودرو و جعبه فرمان هیدرولیک انواع خودروهای اتوماتیک مناسب است که با همه آنها سازگار است.

همچنین روغن هیدرولیک سه خط ایرانول در انواع ماشین آلات صنعتی کاربرد دارد و به دلیل پایداری روغن هیدرولیک سه خط ایرانول از نظر حرارت و اکسیداسیون بالا باعث افزایش راندمان و کارایی سیستم انتقال نیرو می شود.

بسیاری از افراد روی سرویس خودروهای خود حساس هستند، ما همیشه روغن هیدرولیک سه خط ایرانول را به چنین افرادی توصیه می کنیم.

روغن هیدرولیک ایرانول دارای استانداردهای جهانی بوده و بهترین کیفیت را در بین روغن های هیدرولیک دارد.

محبوبیت روغن هیدرولیک سه خط ایرانول بسیار بالاست و یکی از پرفروش ترین محصولات روغن هیدرولیک در مجموعه ما می باشد.

روغن هیدرولیک ایرانول ۶۸

ماشین آلات مختلف دارای سیستم روغن برای راه اندازی نیاز به روغن مناسب دارند، روغن هیدرولیک ایرانول 68 با استفاده از بهترین مواد اولیه پارافینی ساخته و تولید می شود.

روغن هیدرولیک ایرانول 68 روغنی چند منظوره است که برای روانکاری، عملکرد بی عیب و نقص و حفاظت از اجزای هیدرولیک هر ماشینی ساخته و تولید می شود.

این محصول برای تجهیزات صنعتی و ماشین آلاتی که در دمای بالا کار می کنند استفاده می شود. این روغن که کاربردهای متفاوتی دارد به دلیل خاصیت ضد زنگ و اکسیداسیون برای استفاده در محیط های مرطوب نیز مناسب است.

روغن هیدرولیک ایرانول 68 در گریدهای مختلف توسط گروه ما به فروش می رسد.

روغن هیدرولیک ایرانول ۶۸

قیمت روغن هیدرولیک ایرانول 68

در بازار خرید و فروش انواع روغن موتور و ماشین آلات، قیمت نهایی به عوامل مختلفی بستگی دارد، روغن هیدرولیک ایرانول 68 بر اساس کیفیت و مواد اولیه قیمت گذاری می شود.

قیمت روغن هیدرولیک ایرانول 68 به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه است و در صورت خرید عمده این محصول می توانید در هزینه های خود صرفه جویی زیادی کنید زیرا مراکز پخش این محصول را به صورت عمده بسته بندی و ارسال می کنند و قیمت کامل آن کاهش می یابد.

روغن اتوماتیک ایرانول

در دنیای مدرن خودروسازی استفاده از گیربکس اتوماتیک بسیار فراگیرتر از قبل شده است، خودروهای نسل جدید و پیشرفته همگی از گیربکس و دنده اتوماتیک استفاده می کنند، استفاده از روغن اتومات ایرانول برای خودروهای اتوماتیک می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

اگر به دنبال روغن مناسب برای ماشین اتوماتیک خود هستید می توانید از مدل های روغن اتوماتیک ایرانول استفاده کنید.

مجموعه ما با سابقه ای درخشان در زمینه پخش و پخش انواع روغن هیدرولیک در سراسر کشور می تواند کلیه سفارشات شما عزیزانی که به دنبال خرید روغن هیدرولیک به صورت عمده می باشند می توانند با پرکردن فرم در وب سایت ما به محض پرکردن فرم موجود در سایت ما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و شما را در خرید بهترین نوع روغن هیدرولیک راهنمایی خواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما