کارخانه فروش روغن موتور مشهد

تمامی خودروها، در سراسر دنیا، به مواردی چون، فیلتر هوا، سوخت، روغن موتور و موارد دیگری چون، لنت ترمزها نیاز دارند که در زمان مشخصی باید تعویض شوند. وجود روغن موتور مشهد، برای کارکرد روان و مناسب پیشرانه ی خودروی شما کاملا ضروری است. اگر شما خواهان عمری طولانی برای پیشرانه ی خودروی خود هستید، اساسا بایستی از روغن مناسب و استاندارد استفاده کنید.

کارخانه فروش روغن موتور مشهد

انواع روغن موتور موجود در بازار

انواع روغن موتور موجود در بازار همه رانندگان باید از انواع روغن مطلع باشند تا بهترین گزینه را برای اتومبیل خود انتخاب کنند. انتخاب صحیح در این حالت یکی از مهمترین ارکان در عملکرد صحیح خودرو و موتور است. توجه داشته باشید که روان کننده مناسب برای یک خودرو فقط برای وسیله نقلیه دیگر نیست. این مقاله به طور خلاصه تمام مواردی را که باید درباره انواع روغن موتور، ویژگی ها، مزایا و معایب آنها بدانید، بیان می کند. روغن موتور به طور گسترده ای در علوم مکانیکی و صنعت خودرو استفاده می شود و عملکرد اصلی آن روغن کاری و محافظت از اجزای جداگانه هارد دیسک است.

به طور کلی نباید انتظار داشت هنگام تخلیه، همان میزان روغنی که در سرویس قبل وارد موتور شده را خالی کنید. در سالم‌ترین شرایط قیمت روغن موتور و سیستم روغن‌رسانی هم، به علت وجود سوپاپ‌هایی که در میل لنگ تعبیه شده، مقداری از روانکار که به دلیل گرما تبخیر شده، خارج می‌شود. اما اگر میزان حجم کاهش یافته، زیاد باشد خودروی‌تان را حتما برای بررسی به تعمیرگاه ببرید. 

خرید روغن موتور مشهد به قیمت امروز

خرید روغن موتور مشهد به قیمت امروز باید بدانید بهترین روغن برای موتورهای دیزل، کاملا با روغن مناسب برای پیشرانه های بنزینی متفاوت است. روغن موتورهای امروزی، اصولا رقیق بوده و خیلی سریع، درون منافذ پیشرانه، نفوذ می کنند. به همین خاطر، مانع آسیب رسیدن به قطعات فلزی موتور، که در تماس با هم، عمل می نمایند، روغن های رقیق تر با ویسکوزیته پایین تر، از نظر اقتصادی، به صرفه تر است.

چند نوع روغن موتور در بازار موجود است‌. دسته ی اول، روغن موتورهایی که ارگانیک هستند و نام آنها، مینرال است. این روغن ها، به اصطلاح، پایه ی معدنی دارند و به طور مستقیم، از نفت خام گرفته می شود. از آنجایی که این روغن، فقط روان کاری موتور را انجام می دهد و افزودنی ندارد، ارزانترین نوع روغن موتور است.

دو نوع روغن دیگر، از این دست وجود دارد. تمام سنتتیک و نیمه سنتتیک. روغن تمام سنتتیک که مخصوص خودروهای مدرن است که عملکرد بالایی دارند. ناخالصی در این روغن کمتر یافت می شود. نوع دیگر این روغن، نیمه سنتتیک است که آن نیز، شامل خرید روغن موتور تمام سنتتیک به همراه برخی مواد افزودنی است. نیمه سنتتیک، محصولی است که مابین مینرال و تمام سنتتیک است. یعنی برخی از ویژگی های هر کدام را دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما