کارخانه تولید روغن موتور کوییک

روغن موجود در موتور ما روان کننده است. یعنی ماده ای که بین دو قسمت متحرک قرار بگیرد، یک فیلم تشکیل می دهد که از تماس آنها جلوگیری می کند. به این ترتیب حرکت آنها را بدون پوشیدن به دلیل اصطکاک امکان پذیر می کند. روغن موتور کوییک برای انجام این کار در دما و فشار بالا بدون تخریب طراحی شده است.

کارخانه تولید روغن موتور کوییک

مشخصات اصلی روغن موتور کوییک

مشخصات اصلی روغن موتور کوییک 1.ویسکوزیته

ویسکوزیته درجه جریان مایع در یک شرایط خاص است ، این یکی از مهمترین عوامل در هنگام انتخاب روان کننده است. واحدهای اندازه گیری ویسکوزیته cSt ، SUS و … هستند ، می توان فهمید که اگر گرانروی زیاد باشد ، چسبندگی بیشتری دارد. ویسکوزیته دقیقاً عاملی نیست که کیفیت بالا یا پایین را تعیین کند اما بهتر است ویسکوزیته را با توجه به هدف خود انتخاب کنید.

2. شاخص ویسکوزیته

شاخص ویسکوزیته رابطه بین گرانروی و دما را نشان می دهد و این بدان معنی است که اگر شاخص بالا باشد تغییر ویسکوزیته به دلیل تغییر دما کمتر است. محصولی با بالاترین شاخص گرانروی دارای پایداری بیشتری نسبت به گرما است ، به این معنی که ماندگاری بیشتری دارد و سطح استفاده را گسترش می دهد.

3. نقطه اشتعال 

نقطه اشتعال به معنای کمترین دمایی است که بخار روان کننده در آن با حرارت زدن مشتعل می شود و نقطه اشتعال جایی است که نه برای یک لحظه بلکه برای مدت طولانی روشن می شود. به طور کلی ، نقطه اشتعال 20 ~ 30o بالاتر از نقطه اشتعال است ، و در صورتی که روان کننده زیر دمای بالاتر از نقطه اشتعال باشد ، نمی توان از روانکار استفاده کرد.

4. نقطه استخراج

اگر دمای روان کننده همچنان پایین بیاید ، شروع به سخت شدن می کند و موم استخراج می کند ، دمایی که درست قبل از شروع این پدیده نقطه ریزش نامیده می شود. نه اینکه از روان کننده حتی اگر درجه حرارت پایین تر از نقطه ریزش باشد نیز نمی توان استفاده کرد ، اما اگر در زمستان وسیله نقلیه را شروع می کنید باید هنگام انتخاب روغن موتور این فاکتور را در نظر گرفت.

5. تعداد اسید کل ، TAN

این مقدار ماده اسیدی موجود در روغن را نشان می دهد ، که به معنی مقدار هیدروکسید پتاس (KOH) در میلی گرم مورد نیاز برای خنثی سازی ماده اسیدی در 1 گرم روغن است. با استفاده بیشتر از روان کننده ، به خصوص طول کار روغن موتور ، ماده اسیدی بیشتری افزایش می یابد ، در نتیجه TAN افزایش می یابد.

6. تعداد پایه ، TBN

این مقدار شوری موجود در روغن را نشان می دهد ، این بدان معنی است که مقدار هیدروکسید پتاس (KOH) در میلی گرم مورد نیاز برای خنثی سازی ماده شوری در 1 گرم روغن است و مشاهده می شود که با افزایش TAN با فاصله بیشتر از عملکرد روغن موتور ، TBN بیشتر افت می کند.

7. پایداری اکسیداسیون

هنگامی که روان کننده در معرض دمای بالا قرار می گیرد ، اکسید می شود ، بنابراین این به معنای توانایی روانکاری است. مهمتر از همه ، این یک فاکتور بسیار مهم در قضاوت زمان استفاده از محصول و مدت زمان ذخیره سازی روان کننده موتور است.

قیمت روغن موتور کوییک صادراتی

قیمت روغن موتور کوییک صادراتی مجموعه ما اقدام به توزیع انواع روغن موتور صادراتی با قیمتی استثنایی نموده است. دلیل کیفیت بالا این روغن موتور ها استفاده از مواد اولیه مرغوب است و دلیل قیمت مقرون به صرفه آن استفاده از مواد اولیه با کیفیت بومی می باشد. جهت خرید ارزان قیمت روغن موتور کوییک صادراتی با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما