نمایندگی فروش روغن موتور کوییک

روغن موتور کوییک یکی از مشتری پسند ترین و بهترین انواع روغن موتور در بازار ایران است که می توان آن را از نمایندگی های فروش اینترنتی خریداری کرد. فروش این محصول از سایت به صورت عمده می باشد و اگر نیاز به دانستن قیمت روز آن نیز دارید می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید. این محصول در بسته بندی های مختلف عرضه می شود.

نمایندگی فروش روغن موتور کوییک

ترکیبات روغن موتور چیست؟

ترکیبات روغن موتور چیست؟ روغن موتور برای هر ماشینی حکم خون برای بدن انسان را دارد و مسلما هر ماشینی باید از روغن موتوری مخصوص به خود استفاده کند تا دچار آسیب نشود و موتور آن سالم به فعالیت خود ادامه دهد. اما باید سعی کنید که روغنی موتور اصل و از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا ترکیبات آن دستکاری نشود و به ماشین شما آسیبی وارد نگردد. 

ماده اصلی تمامی روغن موتور ها ترکیبات نفتی و شیمیایی می باشد، و روغن موتور در کارخانه ها با استفاده از دستگاه ها فرآوری می شود و سپس مواد لازمه به آن اضافه می گردد تا روغن موتور اصلی ایجاد شود. یک سری مواد افزودنی به پایه اصلی روغن موتور اضافه می شود تا حالت گرانروی موتور را حفظ کنند.

مواد دیگر شامل ضد اکسیداسیون می باشند که عملا از اکسید شدن و ایجاد رسوب در روغن جلوگیری می کنند. ماده دیگری که در روغن موتور وجود دارد، مواد صابونی هستند که عملا کار تمیز نگهداشتن موتور اتوموبیل را انجام می دهند. در واقع ماده صابونی سبب می شود که مواد آلوده موجود در فضای موتور همیشه در حالت تحرک باشند و رسوب نکنند.

مواد ضد خوردگی و مواد ضد زنگ نیز در روغن موتور وجود دارد و همان طور که از نامشان پیداست از زنگ زدن موتور در تماس با روغن موتور جلوگیری می کنند. دو ماده دیگر که شامل مواد ضد کف و مواد کاهش دهنده اصطکاک موتور نیز در داخل ترکیبات روغن موتور دیده می شود.

مراکز پخش روغن موتور کوییک

مراکز پخش روغن موتور کوییک مراکز پخش روغن موتور معمولا اکثر برند های ایرانی و خارجی را کار می کنند. هر برندی ممکن است برای ماشینی خاص بهتر عمل کند. در این مرکز روغن موتور کوییک علاوه بر دیگر روغن موتور ها نیز به فروش می رسد. مراکز فروش اینترنتی معمولا مطالبی را در مورد انواع روغن موتور در سایت و کانال تلگرامی خود نیز منتشر می کنند تا کسانی که نیازمند اطلاعات بیشتری هستند بتوانند از این فضا در جهت انتخاب درست یک روغن موتور استفاده کنند.

علاوه بر این از این فضا می توان برای خرید عمده روغن موتور نیز بهره برد و بدون واسطه محصول را با قیمتی مناسب خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما