نمایندگی فروش روغن موتور عالی

روغن موتور عالی و درجه یک در سایر نمایندگی ها، به صورت کاملا استاندارد و مرغوب و در بسته بندی هایی با حجم های مختلف به فروش می رسد. از طریق نمایندگی های فروش می توانید مطابق با نیاز خود انواع روغن را با قیمت مناسبی تهیه نمایید. فروش این محصولات از طریق نمایندگی ها به صورت عمده و با قیمت درب کارخانه انجام می شود.

نمایندگی فروش روغن موتور عالی

آشنایی با انواع روغن موتور عالی

آشنایی با انواع روغن موتور عالی هر راننده ای باید با انواع روغن موتور و کیفیت هر کدام آشنایی کامل داشته باشد تا با توجه به نوع خودروی خود، روغن مناسب را انتخاب کند. در ادامه به خصوصیات انواع روغن موتور اشاره می کنیم؛

اولین روغن تولید شده، روغن موتور مینرال می باشد که بر پایه نفت خام ساخته شده و در ساختار شیمیایی آن هیچ گونه تغییری صورت نگرفته است. این روغن به دلیل ساختار ساده، برای خودروهای قدیمی و کلاسیک مناسب است و از قیمت نسبتا ارزانی برخوردار می باشد.

از دیگر انواع روغن موتور، نیمه سنتتیک است که ترکیبی از مینرال و تمام سنتتیک می باشد. در ساختار این روغن اصلاحاتی صورت گرفته است که سبب مقاومت، دوام و کارایی بالای آن شده است. این روغن برای خودرو های امروزی کاربرد دارد که در دماهای بالا عملکرد بهتری دارد. قیمت روغن موتور نیمه سنتتیک از نوع مینرال گران تر است.

روغن موتور تمام سنتتیک طبق آخرین فناوری تولید شده است که هیچ گونه ناخالصی در ساختار آن وجود ندارد. ساختار شیمیایی این روغن به گونه تقویت شده است که مقاومت و روان کاری آن را به طور چشمگیری بالا برده است. این روغن موتور مخصوص خودرو های امروزه و مدرن می باشد. از مزیت های آن می توان؛ غیر خورنده بودن، غیر سمی بودن، مصرف روغن اندک، دمای سوخت بالا، مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون و…. را نام برد که این روغن را به روغن موتور گرانی تبدیل کرده است.

توجه داشته باشید که متناسب با خودروی خود، روغن موتور را انتخاب کنید؛ زیرا در صورت استفاده نامناسب، موجب بروز نشتی روغن و هزینه گزافی برای خودرو خواهد شد.

مراکز پخش روغن موتور عالی

مراکز پخش روغن موتور عالی مراکز و نمایندگی های زیادی انواع روغن موتور را به صورت بسته بندی هایی با حجم های متفاوت و برند های متعدد در سرتاسر کشور پخش می کنند. مراکز پخش معتبر می توانند راهنمای خوبی جهت نوع روغن موتور و طریقه استفاده برای شما باشند. این مراکز در زمینه پخش عمده این محصولات نیز فعالیت دارند.

امروزه برای سهولت عرضه و پخش، سایت های اینترنتی مراکز پخش روغن، انواع روغن موتور باکیفیت و مرغوب را به صورت کاملا استاندارد و قیمت مناسبی در دسترس خریداران قرار می دهند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما