نمایندگی خرید روغن موتور وانت

نمایندگی خرید روغن موتور وانت، عرضه کننده یکی از مهم ترین محصولاتی است که جهت نگهداری خودرو و بهبود عملکرد آن به کار می رود؛ در واقع تعویض روغن از جمله کارهایی است که هر صاحب خودرویی باید در زمان مناسب آن را انجام دهد؛ چرا که انجام صحیح آن، موجب بالا رفتن طول عمر مفید وسیله خواهد شد؛ وانت، خودروی باری بسیار مهمی است که معمولاً زحمت زیادی را متحمل شده و روغن موتور مخصوص خود را نیاز دارد.

نمایندگی خرید روغن موتور وانت

ویژگی های روغن موتور مخصوص وانت

ویژگی های روغن موتور مخصوص وانت وانت، نوعی ماشین باری کوچک است که بیشتر جهت مصارف درون شهری به کار می رود؛ دارندگان این وسیله نقلیه، معمولاً ساعات متوالی از آن استفاده می کنند؛ از آنجا که وانت، وسیله کار این افراد محسوب می شود؛ پیشگیری از استهلاک و نگهداری صحیح آن اهمیت زیادی دارد.

تعویض روغن موتور از جمله کارهایی است که مرتباً توسط صاحبان ماشین انجام می گیرد؛ می دانیم که روغن موتور باید با توجه به نوع و مشخصات خودرو انتخاب شود؛ مسلماً وانت نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مهم ترین شاخصه های خرید روغن موتور برای وانت عبارتند از:

  • شاخص API (بیان سطح کیفی روغن با حروف انگلیسی)
  • شاخص SAE (گرانروی روغن در دماهای مختلف)
  • شاخص پایه روغن

لازم به ذکر است که هر چه API روغن بالاتر باشد؛ از تکنولوژی ساخت بالاتری برخوردار می باشد؛ در حال حاضر SN نشان دهنده ساخت روغن بر اساس آخرین تکنولوژی است.

در مورد ویژگی های روغن موتور مخصوص وانت، باید بیان کرد که با پیشرفت تکنولوژی می توان از روغن هایی با شاخصه های کیفی بالاتر نیز استفاده کرد؛ اما به کار بردن روغن با شاخص API پایین تر درست نیست و ممکن است؛ به عملکرد موتور آسیب بزند.

مرجع فروش روغن موتور وانت

مرجع فروش روغن موتور وانت مرجع فروش روغن موتور وانت، اقسام گوناگون این محصول را با توجه به انواع وانت های موجود عرضه می کند؛ می دانیم که تناسب روغن موتور با خودرو مقوله بسیار مهمی است که همگان به آن توجه می کنند؛ همچنین در انتخاب روغن موتور باید به شرایط آب و هوایی منطقه نیز توجه کرد؛ به همین علت در قسمت قبل به شاخص گرانروی روغن، اشاره شد.

شایان ذکر است که انواع روغن موتور وانت به سه دسته مینرال، سنتتیک و نیمه سنتتیک تقسیم می شوند؛ تفاوت عمده این روغن ها در میزان تصفیه و نحوه عملکرد در شرایط مختلف است؛ ناگفته نماند که روغن مینرال، مستقیماً از نفت خام به دست آمده؛ در حالی که سایر روغن ها حاصل ترکیب هیدروکربن ها می باشند.
در انتخاب شاخص پایه روغن نیز باید شرایط اقلیمی و ویژگی های موتور وانت را در نظر گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما