نمایندگی خرید روغن موتور هیوندای

روغن موتور هیوندای از روغن های بکار رفته در خودرو است که نقش مهمی در عملکرد درست موتور داشته و آن را پاکسازی نموده و مانع از خوردگی اش می شود. لذا نمایندگی خرید روغن موتور آن را در کیفیت تضمین شده و در اشکال مختلفی به صورت مستقیم و عمده با بهترین قیمت در دسترس مشتریان در اقصی نقاط کشور قرار می دهد.

نمایندگی خرید روغن موتور هیوندای

سطح کیفی روغن موتور هیوندای

سطح کیفی روغن موتور هیوندای سطح کیفی روغن موتور هیوندای بسته به عوامل مختلفی فرق دارد:

  • استانداردهای API تعیین کننده سطح کیفیت روغن موتور است مثلا در حرف S برای موتور بنزینی و حرف C برای موتورهای دیزالی بکار می رود و اگر روغن برای موتور بنزینی باشد با API S مشخص می شود. همچنین کیفیت آن برای موتور بنزینی با حروف A تا N  و برای موتور دیزالی با حروف A تا J مشخص می شود و هر چه حرف به سمت N و  J باشد کیفیت بالاتری دارد مثلا نوع بنزینی با مشخصه API SN دارای کیفیت بالایی می باشد.
  • میزان گرانروی نیز در کیفیت آن تاثیر گذار است که گرانروی یا ویسکوزیته به معنی غلظت می باشد و به نوعی با مقاومت سیار در برابر حرکت تعریف می شود، این گرانروی با دما رابطه عکس دارد و هر چه دما بالا رود گرانروی کاهش یافته و هر چه دما کاهش یابد گرانروی افزایش خواهد یافت. لذا گرانروی باید به اندازه ی متوسط و استانداردی باشد تا خودرو در دمای سرد و گرم به راحتی کار کند.
  • استاندارد SAE ویسکوزیته روغن موتور را نشان می دهد که با اعداد صفر تا ۶۰ یا با حرف W مشخص می شود. لذا صفر کمترین میزان ویسکوزیته و ۶۰ بالاترین میزان ویسکوزیته را نشان می دهد و حرف W نیز حداقل میزان ویسکوزیته را در زمستان نشان می دهد.

مرجع فروش روغن موتور هیوندای

مرجع فروش روغن موتور هیوندای این مرجع فروش روغن موتور هیوندای در کار عرضه این روغن در مدل های مختلف با کیفیت استانداردی بوده و با تخصصی که در این زمینه و در مورد انواع روغن دارد در کار ارائه آن به صورت حرفه ای می باشد.

روغن موتور از دو بخش افزودنی ها یا ادیتیو و روغن پایه تهیه شده که اصلی ترین آن روغن پایه است که جهت کارکرد بهتر و افزایش کارایی در آن افزودنی ها ترکیب می شود که دارای سه نوع تمام سنتتیک، نیمه سنتتیک و معدنی است.

روغن تمام سنتتیک در آزمایشگاه به صورت شیمیایی و مصنوعی به صورت منظم و هم اندازه تولید می شود به همین دلیل به صورت یکنواخت و موثرتر موتور را روغن کاری می کند و در دمای سرد و گرم گرانروی مطلوبی دارد و دما بر کارایی آن تاثیری ندارد.

روغن سنتتیک از مواد ضد خوردگی، آنتی اکسیدان ها و مواد ضد زنگ و شوینده تولید شده است، روغن معدنی یا غیر سنتتیک نیز با نفت خام و ادیتیو ها به صورت غیر منظم تهیه شده  است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما