مرکز پخش روغن موتور دیزلی

مرکز پخش روغن موتور دیزلی،که کارکرد فوق العاده ای را در دماهای مختلف داشته و با ایجاد یک فیلتراسیون منظم ،مانع از ایجاد و تشکیل دوده و ذرات گرد و غبار می شود را ، می توان در مجموعه بزرگ روغن موتور مشاهده کرد.پخش روغن دیزلی در این مجموعه بصورت عمده و با قیمت ارزان درب کارخانه انجام می شود. برای آگاهی از خصوصیات روغن موتور، مجموعه ما را دنبال بفرمایید.

مرکز پخش روغن موتور دیزلی

معرفی انواع روغن موتور دیزلی

معرفی انواع روغن موتور دیزلی انتخاب روغن موتور برای موتور دیزلی طبق یک اصل ساده ضروری است – شاخص ویسکوزیته “تابستان” باید الزامات سازنده خودرو را برآورده کند. این میزان فشار کارکرد در سیستم روغن کاری بر روی یک موتور گرم ، کارایی اسپری روغن توسط میل لنگ بر روی دیواره های سیلندر و غیره را تعیین می کند.

افزایش ویسکوزیته فقط در حین کار شدید و در دمای بالا ، در موتورهای دارای سایش محسوس مجاز است. شاخص گرانروی دمای پایین تا حد زیادی توسط آب و هوای منطقه ای که وسیله نقلیه در آن کار می کند تعیین می شود. هرچه دما در زمستان پایین باشد ، شاخص گرانروی دمای پایین باید پایین تر باشد: روغن باید به طور قابل اعتماد دوده را در خود حفظ کند ، موتور را از دوده پاک کند ، به فیلتر روغن اجازه می دهد ذرات خاک را جدا کند.

. علی رغم این واقعیت که یک موتور دیزلی به دلیل کارایی بالا “سردتر” از موتور بنزینی است ، اما در تعدادی از موارد، روغن می تواند بسیار بالاتر از دمای کار خود موتور گرم شود. این امر خصوصاً در مورد توربو دیزلهای قدرتمند صدق می کند. یک روغن موتور دیزلی با کیفیت با یک بسته افزودنی متعادل و پیچیده فرموله شده است. این امر به ویژه در مورد محصولات تخصصی که باید مطابق با مقررات جاری زیست محیطی باشند ، صادق است.

آنها همچنین باید برای استفاده از کاتالیزورهای چند جزئی و فیلترهای ذرات معلق در سیستم اگزوز طراحی شوند. طبقه بندی روغن موتور دیزل برای انتخاب راحت تر روغن با توجه به ویژگی های موتور ، باید بر روی سیستم های استاندارد سازی روان کننده تمرکز کرد. قدیمی ترین و متداول ترین سیستم موسسه نفت آمریکا (API) است. در آن روغن های موتورهای دیزلی در گروه جداگانه ای با پیشوند C (تجاری) گنجانده می شوند. مشابه گروه روغن های S برای موتورهای بنزینی ،

هر استاندارد جدیدی که به تصویب رسیده است با حرف بعدی الفبای لاتین تعیین می شود. در عین حال ، الزامات استاندارد جدید نسبت به استاندارد قبلی سخت تر و یا موارد اضافی معرفی شده است. مهم است که این استاندارد سازگاری رو به جلو روغن ها را فراهم می کند – محصولات تولید شده مطابق با استانداردهای جدید می توانند در موتورهای دیزلی تولید شده قبلی استفاده شوند. اما ، با توجه به اینکه موتورهای دیزلی موجود در اتومبیل ها و تجهیزات ویژه می توانند در دو چرخه چهار زمانه و دو زمانه کار کنند ، مارک گذاری کلاس کیفیت نیز می تواند با نشان دادن میزان چرخه واحد پیچیده شود.

خرید بی واسطه روغن موتور دیزلی

خرید بی واسطه روغن موتور دیزلی روغن موتور دیزل مشخصات خاص خود را دارد ، به همین دلیل در کلاس جداگانه ای خودنمایی می کند. اول از همه ، این به دلیل خراب شدن شرایط احتراق سوخت است که منجر به تشکیل مخلوط در انتهای عملیات فشرده سازی رخ می دهد. شما همچنین باید فشار افزایش یافته در سیلندرها را در نظر بگیرید ، به همین دلیل محصولات احتراق ناقص به طور فعال تری به میل لنگ نفوذ می کنند. وقتی موتور با سوخت گوگرد بالا کار می کند ، میزان پیری روغن در مقایسه با موتورهای بنزینی ، به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

به این منظور ما برآن شدیم که خرید روغن دیزلی را بصورت آگاهانه برای مشتریانی فنی و عادی خود انجام دهیم. با توجه به اهمیت کارکرد موتور و جلوگیری از یاتاقان های بی دلیل،استفاده از روغن موتورهای تایید شده سایت ما امری اجتناب ناپذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما