مرکز فروش روغن موتور 5 لیتری

روغن موتور یکی از ماده های بسیار مهم در صنعت خودروسازی است، که از مخلوط سازی روغن پایه نفتی به اضافه برخی افزودنی ها به دست می آید. روغن سبب از بین نرفتن انواع قطعات خودرو و روانکاری، کاهش سایش قطعات موتور، شست و شوی موتور، و.. است. امروزه مراکز زیادی در زمینه فروش روغن موتور در اندازه های مختلف مانند روغن موتور 5 لیتری فعالیت دارند، که در سال های اخیر این مراکز پیشرفت های خوبی کرده اند.

مرکز فروش روغن موتور 5 لیتری

راهنمای انتخاب روغن موتور

راهنمای انتخاب روغن موتور برای خرید روغن موتور باید فاکتور هایی را در نظر داشته باشیم تا با هزینه پایین بهترین کیفیت را انتخاب کنیم.

اولین نکته در انتخاب روغن موتور ویسکوزیته یا SAT است، انجمن خودروسازان یک طرحی به صورت کد عددی را ارائه کرده اند، که این کد ها می تواند به افراد در هنگام خرید برای مطلع شدن از کارکرد روغن موتور در فصل های مختلف افراد را متوجه سازد، که امروزه اغلب روغن موتور دارای کد هایی متناسب با چهار فصل هستند.

در راهنمای انتخاب روغن باید به نکات دیگری نظیر این که روغن موتور دارای شاخص هایی باشد، مانند شاخص APL  که این شاخص ارائه شده توسط کشور آمریکا بوده و به معنای نفت آمریکا نیز می باشد، این شاخص در واقع برای نشان دادن درجه کیفیت روغن موتور برای خودرو های بنزینی و دیزلی تعریف شده است، و که با حرف های متغیر نشان داده می شود.

یکی دیگر از شاخص های کیفیت روغن موتور که نسبت به شاخص APL بسیار سختگیر تر است، شاخص ACEA است، که این شاخص نیز درجه بندی کیفیت روغن موتور را نشان می دهد،‌ اما شرایط قبولی از این شاخص بسیار سخت تر است.

تولید کننده روغن موتور 5 لیتری

تولید کننده روغن موتور 5 لیتری در حال حاضر در کشور ما با پیشرفت در زمینه خودروسازی، شرکت های جدیدی برای تولید روغن موتور در ابعاد مختلف برای بهبودی خودرو ها به روی کار آمدند.

امروزه تولید کننده های زیادی در زمینه تولید روغن موتور در بسته بندی های مختلف نیز وجود دارند، که با داشتن برخی شاخص هایی که توضیح دادیم با بهترین کیفیت روغن را به بازار عرضه می کنند.

البته برخی تولید کننده روغن های موتور با نداشتن کیفیت خوب و نداشتن شاخص های مورد نظر نیز محصولات خود را با قیمت پایین تر به فروش می رسانند، که این شرکت ها نیز در بازار فعالیت دارند، البته تولیدی ها روغن موتور نیز امروزه با قیمت بسیار پایین تر و به صورت غیر حضوری محصولات خود را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت به صورت آنلاین عرضه می کنند، که علاوه بر کیفیت فوق العاده خود و قابل استفاده در هر فصل تمامی شاخص های خوب را داشته و قیمت پایینی را نیز این وب سایت ها ارائه می دهند. همچنین این سایت ها مردم را از خدمات پس از فروش و مشاوره فروش نیز بهره مند می سازند.


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما