مرکز فروش روغن موتور 4 لیتری

مرکز فروش روغن موتور 4 لیتری محصولاتی با درجه کیفی بالا و همینطور مناسب برای ماشین های گوناگون را ارائه می کند. این فرآورده که ساخته شده توسط برندهای متعددی می باشد، از ترکیب مواد اولیه گوناگونی تولید گردیده است و از جانب فروشنده به صورت کلی هم عرضه می شود. اگر می خواهید محصولی مرغوب و ارزان را به شیوه های راحتی به دست آورید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

مرکز فروش روغن موتور 4 لیتری

ترکیبات روغن موتور کدامند؟

ترکیبات روغن موتور کدامند؟ شاید برای برخی این پرسش خلق شده باشد که ترکیبات روغن موتور کدامند؟ برای این به جزییات اشاره کنیم، هر کدام از این روغن ها را شرکت سازنده از مواد اولیه نفتی و غیر نفتی تولید می کند. نوع اول به مینرال و دیگری به سنتتیک معروف است.

روغن موتورهای سنتتیک کیفیت بسیار بالایی دارند. آنها سازگار با محیط زیست بوده و یکی از آخرین ابداعات در این عرصه محسوب می شوند. فرآورده متشکل از ترکیبات پلیمراسیون و شیمیایی است. آن را از تصفیه نفت خام به دست نمی آورند. در اوایل بیشتر برای موتورهای جت به کار می رفت که اکنون تغییر کاربری داده است.

اما چه نوع سنتتیک و مینرال، هر دو یک سری از ترکیبات دیگر را هم در خود دارد که باعث کاربرد بالاتر آنها می گردد. در زیر به مواد افزودنی دیگری که دارا هستند اشاره می کنیم:

  • مواد کاهنده اصطکاک که گرانروی کم و زیادی دارند.
  • موادی که باعث عدم ایجاد کف می شود.
  • مواد ضد زنگ و خوردگی که نقش بسیار زیادی در طول عمر موتور ماشین دارند.
  • مواد پاک کننده که آلودگی ها را تمیز می کنند.
  • مواد اکسیداسیون که از تشکیل لجن در موتور خودرو پیشگیری می نمایند.

تولید کننده روغن موتور 4 لیتری

تولید کننده روغن موتور  4 لیتری شرکت تولید کننده روغن موتور 4 لیتری این فرآورده را در بسته بندی هایی که از جنس پلاستیک و یا حلبی هستند، آماده عرضه می کند. کارخانه معتبر سازنده، در تنوع کیفی بالا و درجه بندی شده، محصولات را پخش می نماید.

باید گفت، بهترین تولیدی ها استانداردهای متعددی را هم در نظر می ‌گیرند که از API, ILSAC, ACEA, JASO و نشان استاندارد ملی می شود نام برد. به هر صورت، شرکت ها برای ماشین های دیزلی با گرانروی بالا و همینطور بنزینی که از غلظت پایین ترین برخوردار هستند، فرآورده را آماده عرضه می کنند.

بر روی هر کدام از بسته های ارائه شده، شما به وضوح آرم شرکت، نشان استاندارد، تاریخ تولید و سایر موارد دیگر را مشاهده می نمایید. قابل ذکر است که چنین فرآورده هایی را شرکت سازنده توسط برترین‌ فروشندگان عرضه می کند که به این طریق به دست مصرف کننده می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما