مرکز فروش روغن موتور رانا

مرکز فروش روغن موتور رانا روغن موتورهای تولید داخل را در برندهای بسیار عالی و کیفیت های بسیار مناسب در معرض فروش قرار داده‌اند. روغن موتور هایی که برای موتور رانا استفاده می شوند به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند دوام و ماندگاری خوبی خواهند داشته و موجب بهبود عملکرد موتور خودرو تا حد چشمگیری خواهند شد. امکان خرید غیر حضوری این روغن ها به صورت مستقیم و با قیمت مناسب در این وبسایت برای شما فراهم شده است.

مرکز فروش روغن موتور رانا

حجم روغن موتور رانا چقدر است؟

حجم روغن موتور رانا چقدر است؟ حجم روغن موتور های رانا بستگی به فیلتر روغن موتور دارد به این صورت که در خودروهای تیوفایو در صورت داشتن فیلتر روغن حجم این روغن می بایست ۴ لیتر باشد اما در صورت عدم وجود فیلتر حجم روغن به ۳ لیتر و یا ۳.۵ لیتر کاهش پیدا میکند.

  • موتور های رانا حین کار حرارت بسیار زیادی هنگام حرکت تولید می‌کنند بنابراین روغن موتوری که در این خودرو استفاده می شود می بایست قابلیت تحمل حرارت را تا حد بالایی داشته باشد باید جلوی انتقال این حرارت به قطعات موتور را بگیرد. حتماً هنگام خرید روغن موتور به درجه تحمل حرارت آن توجه کنید.
  • علاوه بر تفاوت حجم در مصرف موتور رانا می بایست به نکات دیگری نیز توجه نمود تا دوام و عمر موتور شما و همچنین کارکرد آن در نوع عالی و بی نظیر باقی بماند.
  • یکی از ملاحظات که باید مد نظر داشته باشید مقدار گرانروی روغن موتور می باشد گرانروی یعنی اینکه در مواقع سرد روغن حالت سفتی زیادی پیدا نکند و در تغییرات دمایی که دما رو به گرم شدن میرود روغن موتور حالت شل شدن زیاد از حد به خود نگیرد.
  • همچنین دقت کنید که روغن موتوری که خریداری می نمایید از خورندگی و اصطکاک بین قطعات موتور خودرو تا حد قابل ملاحظه پیشگیری کند بیشترین و اصلی ترین وظیفه روغن موتور جلوگیری از اصطکاک و خورندگی قطعات داخلی موتور می باشد بنابراین به این موضوع می بایست دقت ویژه‌ای داشته باشید.

قیمت روغن موتور رانا

قیمت روغن موتور رانا عرضه روغن موتور رانا در برندهای مختلف انجام می‌شود که قیمت این محصول در این برندها کاملا متفاوت می باشد اگر شما تمایل به خرید نوع ارزان قیمت این محصول که بسیار با کیفیت و با دوام نیز بوده و دارای تمامی استانداردهای ایزو ۹۰۰۱ باشد می بایست آن را از کارخانه خریداری نمایید تا هم از کیفیت محصول هم از برندگان و هم از قیمت پیشنهادی اطمینان کامل داشته باشید.

اما از آنجایی که مراجعه به کارخانه برای تمامی افراد امکان پذیر نمی باشد ما این امکان را برای شما فراهم آورده ایم تا از طریق این وب سایت محصول مورد نظر خود را با قیمت درب کارخانه و با کیفیت عالی و تضمینی خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما