مرکز فروش روغن موتور خودرو تنکالوب

مرکز فروش روغن موتور خودرو تنکالوب به عنوان بزرگترین مرکز ارائه دهنده بهترین روغن موتور ها بوده به خریداران و مشتریان گرامی بود که براحتی می توان با خرید این محصول موتور و قطعات خودروی خود را تضمین نمود. برند تنکالوب نامی آشنا در بین تولیدکنندگان روغن موتورهای با کیفیت بوده که مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده و متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد که با بالاترین درجه کیفی و مناسبترین قیمت در اختیار خریداران قرار می گیرد.

مرکز فروش روغن موتور خودرو تنکالوب

معرفی انواع روغن موتور خودرو تنکالوب

معرفی انواع روغن موتور خودرو تنکالوب روغن موتور در واقع وسیله ای برای عملکرد بهتر خودرو طراحی شده که روغن موتور های خالص خاصیت ضد خوردگی ضد زنگ زدگی به قطعات خودرو بخشیده و با روانکاری آنها از ایجاد خوردگی آنها جلوگیری می نماید. این محصول توسط برندهای مختلفی تولید می گردد.

تنکالوب از جمله برندهای با کیفیت و مرغوب بوده که با تکیه بر فناوری روز دنیا تولید شده و قابل استفاده برای خودروهای سواری سبک و سنگین است. این روغن موتور با توجه به نوع خودرو ترکیبات آن تغییر یافته و متناسب با موتور هر خودروی نمونه های مختلفی از آن پیشنهاد می شود.

اما به طور کلی این روغن ها به سه دسته مینرال، سنتتیک و نیمه سنتتیک تقسیم‌ می شود. هر کدام از این محصولات مزایا و معایب خاصی داشته و قابل استفاده در خودروهای مختلف است اما تمامی مشخصاتی که در همه آنها وجود دارد، کیفیت بسیار بالای روغن موتور بوده که هم قیمت آنها مناسب است و هم خودرو را در برابر رسوبات و سابیدگی محافظت کرده و باعث عملکرد بهتر توان موتور خودرو می گردد.

این روغن ها با شاخص گرانروی بالا از داغ شدن بیش از حد موتور جلوگیری کرده و دمای آن را پایین و نرمال نگه می دارد. این روغن موتور عملکرد بسیار عالی بر روی قطعات خودرو داشته و ایجاد آلودگی و ذرات گرد و غبار روی آنها کاهش نموده و مدت زمان طولانی آنها را در برابر خورندگی، زنگ زدگی و ایجاد کف مقاوم نگه داشته و به طور کلی از موتور که قلب خودرو است، محافظت می کند.

قیمت انواع روغن موتور خودرو تنکالوب

قیمت انواع روغن موتور خودرو تنکالوب قیمت روغن موتور موضوع بحث برانگیزی بوده که همه خریدار به آن توجه می کنند. با توجه به اینکه قیمت های متنوعی برای فروش روغن موتور در نظر گرفته شده، امکان خرید آن را به همه افراد می‌ دهد. معمولاً این محصول طی مراحل و فرآیند های گوناگون تولید می‌ شود بنابراین هزینه‌های مواد اولیه و نحوه تولیدی که دارد، تاثیر بسزایی در تعیین نرخ کالا داشت که اگر این محصول به صورت عمده خریداری شود، می توان تا حدود بسیار زیادی قیمت آن را کاهش داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما