مرکز فروش روغن موتور خارجی

همان طور که می دانید از روغن موتور برای کاهش اصطکاک میان قطعات داخلی خودرو استفاده می‌شود. از آن جایی که کیفیت روغن موتور تاثیر زیادی در عملکرد مناسب و طول عمر موتور دارد، انتخاب مناسب این محصول بسیار مهم است. امروزه انواع روغن موتور خارجی در مراکز فروش عرضه می شوند که از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردارند. برای تهیه و خرید عمده این محصولات می توانید از طریق این سایت اقدام کنید.

مرکز فروش روغن موتور خارجی

سطح کیفی روغن موتور خارجی

سطح کیفی روغن موتور خارجی سطح کیفی روغن موتور از مهمترین معیار هایی است که باید در هنگام خرید مورد توجه قرار بگیرد. این شاخص را به صورت اختصار استاندارد API نیز می نامند. از آن جایی که API نشان دهنده نوع و میزان کیفیت روغن موتور است، در زمان خرید لازم است که به آن توجه شود.

همان طور که می دانید برای موتورهای دیزلی و بنزینی از روغن موتور ویژه خود آن ها استفاده می شود. روغن موتور مخصوص موتور موتور های دیزلی با علامت API C و روغن موتور مناسب برای موتورهای بنزینی با API S نمایش داده می‌شوند.

کیفیت روغن موتور را نیز می‌توان با توجه به نشان API بررسی نمود. همیشه بعد از نشانه API و حروف S یا C که نشان دهنده نوع روغن موتور هستند، یکی از حروف انگلیسی را می‌توان مشاهده کرد. این حروف ممکن است برای روغن موتورهای بنزینی A ، N یا دیگر حروف مابین این دو باشند. درباره روغن موتورهای دیزلی این متغیر بین حروف A تا J در نظر گرفته شده است. هر چقدر میزان کیفیت روغن موتور بهتر باشد، این حروف از A فاصله می‌گیرند. برای نمونه می توانیم بگوییم روغن موتور بنزینی با نشانه ای API SA کمترین میزان کیفیت و روغن موتور بنزینی با نشانه ای API SN برخوردار از بیشترین کیفیت می باشند.

خرید عمده روغن موتور خارجی

خرید عمده روغن موتور خارجی استفاده از روغن موتور مناسب تاثیر زیادی در عملکرد خودرو و افزایش طول عمر موتور دارد. به همین دلیل در هنگام خرید روغن موتور باید به کیفیت آن توجه ویژه ای شود. برخی از معیارهای مهم برای خرید روغن موتور مناسب عبارتند از: نوع روغن موتور، سطح کیفی روغن موتور، گرانروی یا ویسکوزیته و برخی مشخصات دیگر که در دفترچه راهنمای روغن موتور درج شده است.

با توجه به این که امروزه انواع روغن موتور خارجی و ایرانی در مراکز فروش عرضه می شوند، انتخاب این محصول مناسب نیاز به دقت زیادی دارد. برای این منظور مراجعه به فروشندگان معتبر می تواند کمک زیادی بکند.

فروش عمده روغن موتور خارجی یکی از خدماتی است که به وسیله این شرکت انجام می شود. در صورتی که شما نیز از جمله خریداران روغن موتور خارجی عمده هستید، می توانید از طریق این سایت محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما