مرکز فروش روغن موتور جک s5

تنوع در دنیای روغن موتورها بسیار زیاد می باشد، از با کیفیت ترین آن ها می‌ توانیم به روغن موتور سنتتیک، روغن موتور نیمه سنتتیک، روغن موتور مینرال و… اشاره داشته باشیم. در این بین روغن موتور جک s5 از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و شما با استفاده از آن باعث عملکرد بهینه سوخت موتور خود خواهید شد.

مرکز فروش این سری از محصولات، بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را در قالب بسته بندی های ویژه ای در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهد و افراد می‌ تواند در سرتاسر کشور نسبت به خرید آن ها اقدام نمایند‌.

مرکز فروش روغن موتور جک s5

خواص فیزیکی روغن موتور باکیفیت

خواص فیزیکی روغن موتور باکیفیت روغن موتور در کارکرد مطمئن موتور نقش بسزایی را ایفا می کند، در واقع این محصول جزو ضروریات استفاده شده در هر خودرویی می‌باشد که نبود آن خللی بزرگ بوده و امکان حرکت از خودرو را خواهد گرفت. موتور مهم ترین نقش را در حرکت خودرو برعهده دارد، در نتیجه سلامت آن اهمیت بسزایی خواهد داشت.

روغن موتور تاثیر بسیاری در کاهش اصطکاک بین ابزار آلات موتور دارد و به وجود آمده از ترکیبات روغنی بر پایه نفتی می باشد که به آن افزودنی هایی اضافه می کنند. در واقع بین ۸۰ تا ۹۵ درصد روغن موتور از منابع معدنی یا نفت خام به وجود می آید.

سطح روغن موتور شما باید همیشه بین L و H باشد و میزان آن به وسیله ای به نام گژ تعیین شود، در هنگام خرید روغن موتور باید به موارد بسیار زیادی توجه داشته باشید. مهم ترین آن ها توجه روی گرانروی یا خاصیت ویسکوزیته محصول می باشد. با تهیه روغن موتور بی کیفیت حرارت موتور شما افزایش پیدا خواهد کرد و استهلاک آن بیش تر هم می‌ شود، در نتیجه مصرف سوخت افزایش خواهد یافت.

در واقع روغن موتور از زنگ زدگی و خوردگی قطعات فلزی موتور جلوگیری خواهد کرد و به دلیل فعالیت شیمیایی، پاک کنندگی و معلق سازی ذرات حاصل از سایش قطعات را بر عهده دارد.

با قرار گیری در فضای بین رینگ، پیستون و سیلندر عملکرد بسزایی را برعهده داشته و باعث افزایش کارایی موتور می شود، همچنین باعث کاهش اثرات منفی ضربه های قطعات متحرک در زمان کار می شود.

ارائه دهنده روغن موتور جک s5

ارائه دهنده روغن موتور جک s5 با توجه به خواص فیزیکی روغن، استقبال از خرید آن بسیار زیاد می باشد و در این زمینه ارائه دهنده روغن موتور محصول را در سرتاسر کشور در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد و در مواردی به ارائه عمده آن ها می‌ پردازد.

با خرید عمده شما می توانید در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابید و دست واسطه‌ را از معامله حذف کنید، با این وجود خرید برای شما به صرفه تر خواهد شد و مستقیما با ارائه دهنده واقعی معامله خود را انجام داده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما