مرکز عرضه روغن موتور دنا

در مرکز عرضه روغن موتور دنا بهترین نوع این روغن ها هم به صورت بسته بندی و هم به صورت لیتری به فروش می رسد که قیمت هر دو نوع آنها با یکدیگر یکسان می باشد اما از لحاظ کیفیتی باید بدانید که روغن بسته‌بندی شده دارای کیفیت بالاتری به نسبت روغن باز است. فروش روغن موتور دنا توسط این مرکز به تمامی نمایندگی های فروش روغن موتور باز شده است که افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند بتوانند کالاهای خود را با قیمت تولیدی از این فروشگاه تهیه نمایند و خرید مقرون به صرفه داشته باشند.

مرکز عرضه روغن موتور دنا

مواد تشکیل دهنده روغن موتور دنا

مواد تشکیل دهنده روغن موتور دنا باید بدانید که روغن موتورها از دو جزء اصلی که روغن پایه و ادتیو هستند تولید می گردند معمولاً روغن های پایه خاصیت روانکاری قطعه های متحرک را دارند که اصطحکاک را کاهش می دهند اما این ماده برای روغن ها به تنهایی کافی نبوده و برای حفاظت از موتور کفایت نمی کند بنابراین به منظور جلوگیری از خراب شدن قطعات خودرو به این روغن‌ها مواد ادتیو اضافه می گردد.

نقش مواد افزودنی مانند بازدارنده های خوردگی و زنگ زدگی می تواند از موتور در برابر مواد اسیدی محافظت نماید همچنین ادتیوهای پاک کننده بهترین محصول برای جلوگیری از آلودگی ذرات معلق درون روغن خودرو هستند که از نشستن بر روی قطعات خودرو جلوگیری می نمایند و موجب حذف آلودگی‌ها می گردند.

مواد ضد سایش که درون این کالا استفاده می گردد می تواند یک لایه مقاوم بر روی فلز ایجاد نماید تا از برخورد دو قطعه با یکدیگر جلوگیری کرده و به خاصیت روانکاری بیشتر موتور و گران روی بالای آنها کمک زیادی نماید به همین دلیل هم روغن‌موتور دارای ترکیبات خاص می باشد که توسط تولید کنندگان با اندازه های استاندارد تهیه می شود.

توزیع مستقیم روغن موتور دنا

توزیع مستقیم روغن موتور دنا پخش روغن موتور دنا توسط مرکز توزیع مستقیم این کالا با قیمتی استثنایی انجام می گردد بنابراین اگر شما به دنبال خرید مقاله به صفحه روغن موتور در حجم بالا هستید می توانید به این مرکز توزیع مراجعه نموده و محصولات خود را با قیمتی مناسب تر از دیگر فروشگاه ها تهیه کنید و در نهایت خرید مقرون به صرفه از نظر اقتصادی داشته باشید.

باید بدانید که این مرکز توزیع دارای سایت رسمی فروش این کالا به صورت غیر حضوری نیز می باشد که محصولات خود را به صورت روزانه در این سایت قرار داده و درج قیمت می‌ کند و افرادی که قصد خرید غیر حضوری این کالا را دارند می‌ توانند با مراجعه به این سایت محصولات خود را از لحاظ کیفیت و قیمت مشاهده نمایند و پس از مقایسه آنها بهترین نوع این محصولات را اینترنتی ثبت سفارش کنند تا برایشان رایگان ارسال شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما