مرکز توزیع روغن موتور یک لیتری

از مواد مصرفی در خودروها که انتخاب و کیفیت آن اهمیت ویژه ای داشته و در بهبود عملکرد موتور و عمر آن تاثیر بسزایی دارد، روغن موتور است. روغن های موتور با برندهای متنوعی در بازار وجود دارند و انتخاب را مشکل ساخته اند. مجموعه ما به عنوان مرکز توزیع روغن موتور یک لیتری با کیفیت، شما را در انتخاب یاری می رساند.

مرکز توزیع روغن موتور یک لیتری

راهنمای خرید روغن موتور یک لیتری

راهنمای خرید روغن موتور یک لیتری روغن موتور نقش مهمی در سلامت موتور خودرو و طول عمر آن دارد. بنابراین انتخاب آگاهانه و درست آن اهمیت زیادی دارد. وظایفی که روغن موتور به عهده دارد موارد زیر می باشد:

  • نرم و روان کارکردن موتور و قطعات آن
  • پاکسازی داخل موتور
  • پایین آوردن حرارت داخلی موتور در حین کار
  • حفظ قطعات داخلی موتور از خوردگی و زنگ زدگی
  • برخی از روغن موتورها برای خودروهای صفر کیلومتر نقش آبندی آن را دارند

روغنموتورها از لحاظ کیفیت مواد اولیه ای که در تولید آنها استفاده شده است، دردسته های زیر قرار می گیرد:

  • روغن موتور مینرال: روغنی که به طور مستقیم از تصفیه نفت خام به دست آمده و هیچگونه فرآوری بر روی آن صورت نگرفته است. این روغن پایین ترین کیفیت را داشته و در خودروهای قدیمی که روغن ریزی و یا روغن سوزی دارند بیشتر مورد استفاده قرا می گیرد قیمت این روغن پایین است.
  • روغن موتور سنتتیک: این روغن طی فرآیندهای شیمیایی تولید شده و در کیفیت قرار گیری مولکول های آن کارشده است. این رغن به روان کار کردن موتور و طول عمر آن کمک بسزایی می کند در این دسته بندی بالاترین رتبه را از لحاظ کیفیت و قیمت دارد.
  • روغن موتور نیمه سنتتیک: این روغن که کاربرد زیادی درخودروهای داخلی دارد، از ترکیب روغن مینرال و سنتتیک و البته با انجام یک سری فعل و انفعالات شیمیایی تولید می شود. کیفیت آن بهتر از روغن مینرال و پایین تر از روغن سنتتیک بوده و قیمت متوسطی دارد.

با وجود دسته بندی های مذکور،روغن ها تحت استاندارد های مختلفی به بازار عرضه می شود. استاندارد آمریکا API و استاندارد اروپا ACEA ، استاندارد ژاپن JASO،و …

عرضه روغن موتور یک لیتری

عرضه روغن موتور یک لیتری با توجه به اینکه نوع روغن موتوری که در خودرو مورد استفاده قرا می گیرد، در سلامت و طول عمر موتور و عملکرد ماشین تاثیر مستقیمی و بسزایی دارد و با وجود تنوعی که روغن موتورهای موجود در بازار دارند، انتخاب روغن مناسب و با کیفیت نیاز به تجربه و تخصص دارد.

مجموعه ما، به عنوان عامل پخش روغن موتورهای با کیفیت و با برندهای شناخته شده و معتبر TECHNA LUBE و GATEX در کنارشماست. این مجموعه فروش روغن موتورهای خود را به صورت آنلاین قرار داده است تا امکان خریدی ساده، مقرون به صرفه و سریع را برای خریداران سرتاسر کشور فراهم آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما