مرکز توزیع روغن موتور نیمه سنتتیک

روغن موتور نیمه سنتتیک با سیستم موتور اکثر خودرو ها سازگار است و بهترین عملکرد را دارد. مرکز توزیع روغن موتور نیمه سنتتیک هنگام ارائه این محصولات به تاریخ انقضا و کیفیت آن ها توجه می‌ کند و ابتدا از مرغوبیت این روغن موتور ها اطمینان حاصل می کند و سپس آن ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. مرکز توزیع روغن موتور نیمه سنتتیک با انجام این امر اعتماد اکثریت مشتریان را جلب می‌ کند که در نتیجه این امر میزان اعتبارش افزوده می‌ شود.

مرکز توزیع روغن موتور نیمه سنتتیک

فواید استفاده روغن موتور نیمه سنتتیک

فواید استفاده روغن موتور نیمه سنتتیک روغن موتور های نیمه سنتتیک یکی از گونه های رایج و پر طرفدار از انواع روغن موتور ها هستند که نسبت به روغن موتور های تمام سنتتیک کمی فرمولاسیون ساده تری دارند. لذا مهم ترین مزیت آن ها این است که می‌ توان این نمونه ها را برای انواع موتور خودرو ها استفاده کرد.

در صورتی که روغن موتور های تمام سنتتیک تنها باید برای خودرو های پیشرفته مصرف شوند. از همین جهت است که توزیع روغن موتور نیمه سینتتیک نسبت به سایر روغن موتور های پیشرفته تر در بازار در حجم بیشتری انجام می‌ شود و این توزیع انبوه باعث شده است که روغن موتور نیمه سنتتیک به راحتی قابل دسترس باشد و در جای جای نقاط ایران یافت شود.

مهم ترین فواید استفاده از این گونه روغن موتور ها این است که گرانروی و ویسکوزیته آن ها ثابت است. زیرا این روغن ها در برابر حرارت مقاومت خوبی از خود نشان می‌ دهند و میزان گرانروی آن ها تحت حرارت تغییر نمی‌ کند و بهترین عملکرد را در هر شرایطی به انجام می‌ رساند.

روغن موتور های نیمه سنتتیک تمام گرد و غبار ها و ذراتی که داخل موتور ها وجود دارند و باعث تخریب عملکرد موتور می‌ شوند را به خود جذب می‌ کنند و نیز با خاصیت روان کنندگی که دارند از سایش و اصطکاک بین قطعات موتور خودرو ها جلوگیری می کنند و در نتیجه می توان گفت مهم ترین فایده استفاده از روغن موتور نیمه سنتتیک افزایش طول عمر موتور و قطعات آن است.

قیمت خرید روغن موتور نیمه سنتتیک

قیمت خرید روغن موتور نیمه سنتتیک روغن موتور های نیمه سنتتیک توسط برند های مختلفی در داخل ایران یا خارج از کشور تولید می‌ شوند. از همین جهت می‌ توان نتیجه گرفت قیمت روغن نیمه سنتتیک به محل تولید و نام برند سازنده آن بستگی دارد. معمولاً روغن هایی که در خارج از کشور تولید می‌ شوند، در بازار داخلی قیمت شان بالاتر است.

همچنین انواع روغن موتور های نیمه سنتتیک که توسط معتبر ترین برند‌ های سازنده تولید می‌ شوند به واسطه اعتبار سازنده شان در بازار قیمت بالاتری دارند جالب است که این دسته از روغن های مرغوب با وجود قیمت بالایی که دارند اما باز هم مشتریان زیادی را به خود جذب می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما