مرکز توزیع روغن موتور ماشین سنگین

قیمت خرید و فروش روغن موتور ماشین سنگین در مراکز توزیع اصلی این محصولات کاملا رقابتی و مناسب می‌ باشد و خرید عمده و تناژ بالای آن ها با تخفیفات ویژه از سوی فروشندگان همراه می گردد به همین دلیل هم بیشتر اشخاص پس از مراجعه به این مرکز توزیع روغن موتور خودرو سنگین را عمده خریداری می‌ کنند. باید بدانید که نوسانات ارزی هم بر قیمت این محصول تاثیر گذاشته است و موجب افزایش قیمت آن شده است، اما در این نمایندگی فروشندگان سعی می‌ کنند آنها را با کمترین میزان سود به مشتریان عرضه نمایند.

مرکز توزیع روغن موتور ماشین سنگین

نکاتی درباره روغن موتور ماشین سنگین

نکاتی درباره روغن موتور ماشین سنگین روغن موتور ماشین سنگین بیشتر برای خودروهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد و با نوع روغن موتور خودروهای سبک متفاوت است. این نوع محصولات در نوع مینرال به دو دسته تمام سنتتیک و نیمه سنتتیک دسته بندی می گردند که کاملاً مهندسی شده تولید می شوند و خاصیت های فراوانی دارند.

بهترین روغن های موتور خودرو سنگین خاصیت روانکاری داشته و موجب به حداقل رساندن ساییدگی میان قطعات خودرو می گردند، ضمن اینکه با خارج کردن حرارت درون قطعات موتور خودرو می توانند موجب خنک تر نمودن آن ها گردند و در نتیجه انتقال حرارت به بیرون از موتور خودرو را نیز بر عهده می گیرند.

استفاده از روغن موتور ماشین سنگین برای خودروهای دارای پیستون های زیاد و همچنین سرسیلندر های متفاوت موجب می شود که قطعات موتور به راحتی آب بندی گردند و از فرار گازهای متراکم نیز جلوگیری شود. همچنین روغن های با تراکم بالاتر دارای رنگ تیره تر بوده که استفاده از آن ها برای موتور خودرو می‌ تواند موجب به حداقل رساندن هزینه ها برای تعمیرات خودرو گردد.

برای اینکه روغن موتور مخصوص به خودرو انتخاب شود حتماً باید دفترچه راهنمای خودرو را مطالعه کرده و با توجه به توصیه سازنده خودرو از روغن موتور سنگین برای خودروهای سنگین وزن استفاده شود.

فروش مستقیم روغن موتور ماشین سنگین

فروش مستقیم روغن موتور ماشین سنگین فروشنده مستقیم روغن موتور ماشین سنگین با پخش عمده این نوع روغن ها در کشور بستر آن را فراهم نموده تا افرادی که در تمامی شهرهای ایران قصد خرید این محصولات را دارند بتوانند به راحتی ترین شکل ممکن خرید روغن موتور را با نازلترین قیمت انجام دهند.

این مرکز فروش مستقیم به دلیل بزرگ بودن و قابلیت دسترسی داشتن به تمامی نقاط کشور جوابگوی نیاز مشتریان می باشد و با ارائه محصولات با کیفیت در وزن های متعدد و بسته بندی های گوناگون توانسته است فروش این روغن‌ها را چندین برابر کند.

یکی از مهمترین اهداف این مرکز تامین نیاز مشتریان می باشد که با دارا بودن برند های متعدد و مارک های گوناگون از روغن موتور توانسته است به هدف خود برسد و نیاز مشتریان را برآورده سازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما