مرجع خرید روغن موتور معمولی

روغن موتور معمولی به روغن هایی گفته می شود که پایه معدنی دارند، یعنی برای تولید آن ها نفت خام را تصفیه می کنند. خرید روغن موتور یکی از ضروری ترین موارد برای ماشین آلات مختلف می باشد، به همین دلیل نیاز است محصولی باکیفیت را انتخاب کنید. به منظور دسترسی به مرجع خرید روغن موتور معمولی اصل می توانید از همین سایت اقدام کنید.

مرجع خرید روغن موتور معمولی

نقش مواد افزودنی اصلی به روغن موتور

نقش مواد افزودنی اصلی به روغن موتور روغن موتوری که برای بهبود عملکرد خودرو یا دستگاه خریداری می کنید می تواند دارای مواد افزودنی هم نباشد، به عبارتی روغن موتور با نبود این مواد افزودنی ها هم می تواند وظیفه اصلی خود را انجام دهید، اما پس چرا تولیدکننده های مختلف مواد افزودنی مختلفی به محصول تولیدی خود اضافه می کنند؟

مواد افزودنی روغن موتور ویژگی هایی به آن می دهد که باعث می شود کیفیت و کارایی بالاتری به خود بگیرد و در درجه بندی سلامت، از میان سلامت بالاتری نسبت به دیگر روغن ها برخوردار شود و در نتیجه ماندگاری بالایی داشته باشند.

اما بیایید با تعدادی از این مواد افزودنی و نقشی که هر کدام به همراه دارند اشاره کنیم:

  • مواد افزودنی پاک و معلق کننده: به طور ناخواسته هنگامی که خودرو یا دستگاه شروع به فعالیت می کنند ناخالصی هایی از محیط راهی برای ورود به موتور پیدا خواهند کرد و باعث بد سوختن خواهند شد، در نتیجه روغن موتورهایی که دارای مواد افزودنی پاک کننده و معلق کننده هستند از رسوب این مواد اضافی جلوگیری می کند و کمک می کند این ذرات ته نشین نشوند.
  • مواد افزودنی بالا بردن گرانروی: به میزان مقاومت روغن موتور در برابر سرما و گرما گرانروی گفته می شود، به همین دلیل بالا رفتن این شاخص باعث می شود که روغن موتور در برابر گرمای زیاد به سرعت جوش نیاید و در برابر سرمای زیاد یخ نزند.
  • مواد افزودنی ضد سایش: یکی از وظایف روغن موتورها این است که از ساییده شدن سطوح قطعات مختلف موتور جلوگیری کند تا عملکرد بهتری داشته باشد. با افزودن موادی به روغن موتور این ویژگی را تقویت می کنند.
  • مواد افزودنی جهت جلوگیری از کف: روغن موتور هنگام فعالیت خودرو با دور تندی شروع به گردش می کند و اگر از فضایی جریان هوا وارد شود امکان تولید کف وجود دارد به همین دلیل به منظور پیشگیری از مواد افزودنی مرتبط استفاده می کنند.

عرضه کننده روغن موتور معمولی

عرضه کننده روغن موتور معمولی عرضه روغن موتور معمولی به صورت تضمینی و با قیمت تولیدی از همین سایت صورت می گیرد. این که روغن موتوری که می خرید دارای چه ویژگی باشد و از چه برندی می باشد اثر مستقیمی بر کارکرد موتور خواهد گذاشت به همین دلیل عرضه کننده ای معتبر را برای خرید خود انتخاب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما