مرجع خرید روغن موتور اراک

روغن موتور، سیالی استاندارد و مناسب است که بر بهبود عملکرد موتور مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول، دارای انواع متنوعی است و با توجه به کارایی و ویژگی های منحصر بفردی که دارند، هر کدام برای خودروی خاصی مناسب است. مرجع خرید روغن موتور اراک، بهترین محصولات را با کیفیت عالی و در سطح استاندارد های جهانی و همچنین، با کارایی و عملکرد بالا عرضه می کند. کیفیت بالا، از ملاک های مهم و اساسی در هنگام خرید است. مرجع خرید روغن موتور اراک

مواد تشکیل دهنده روغن موتور چیست؟

مواد تشکیل دهنده روغن موتور چیست؟ به طور کلی، روغن موتور ها دارای دو جز اصلی هستند، که هر کدام از این اجزا، نقش و کارایی های ویژه و خاص خود را دارند. از جمله مواد تشکیل دهنده روغن موتور، می توان به روغن پایه و سایر مواد افزودنی اشاره کرد. نقشی که روغن پایه در روغن موتور بر عهده دارد، بسیار مهم و حائز اهمیت است. روغن پایه، موجب می گردد، که اجزا و قطعات متحرک در قسمت موتور خودرو، به خوبی روانکاوی شوند و از عملکردی مناسب و بهینه برخوردار گردند. بنابراین، با حرکت بین این اجزا، اصطکاک بین قطعات به طور قابل توجهی کاهش می یابد. 

از دیگر ترکیباتی که در روغن موتور استفاده می شود، یک سری افزودنی های خاص و طبق استاندارد های بین المللی است. این ترکیبات، از خراب شدن روغن پایه به مرور زمان جلوگیری می کند و یا به عبارت دیگر، موجب افزایش عملکرد کلی روغن موتور و سایر قطعات درگیر با روغن می گردد. یکی از این افزودنی ها، پاک کننده ها هستند، که برای تمیز نگه داشتن کلی اجزا موتور استفاده می شوند و با معلق نگه داشتن ذرات و آلودگی ها، مانع از معیوب شدن قطعات می شوند. 

از جمله مواد دیگر موجود در روغن، بازدارنده های خورندگی و زنگ زدگی است، که از موتور در برابر عوامل آسیب پذیر، مانند رطوبت و اسید ها محافظت می کند. وجود آنتی اکسیدان ها، از اکسید شدن روغن جلوگیری می کند و مانع از تشکیل لجن در بخشهای مختلف موتور می گردد. مواد ضد سایش، یک لایه محافظ بر روی سطح فلز به وجود می آورد و از برخورد فلز به فلز جلوگیری می کند. 

ارائه کننده روغن موتور اراک

ارائه کننده روغن موتور اراک ارائه روغن موتور اراک، بر اساس استاندارد های کیفی و مرغوبیت تایید شده توسط واحد های معتبر و همچنین، ترکیبات به کار رفته در ساخت، از طرق مختلفی امکان می پذیرد. تهیه این محصول از ارائه کننده و به صورت مستقیم و عمده، باعث می شود که هزینه پرداختی بسیار مناسب تر تمام گردد و از طرفی، از نظر اقتصادی، مقرون بصرفه تر و بهینه تر است. در هنگام خرید، حتما به اطلاعات درج شده به روی بسته بندی محصول توجه نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما