مراکز فروش روغن موتور پراید

یکی از متداول ترین خودرو های مورد استفاده در ایران، خودرو پراید است و یکی از مهم ترین مواد مورد استفاده برای آن روغن موتور است که به شکل های مختلفی در بازار ها وجود دارند.

مرکز ما یکی از برترین مراکز فروش روغن موتور پراید در سراسر کشور بوده که اقدام به عرضه نوع با کیفیت آن به قیمت مناسب کرده است.

در ادامه ما را همراهی کنید تا درباره ویژگی های این نوع روغن موتور و همچنین تهیه آن، اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛

مراکز فروش روغن موتور پراید

ویژگی های روغن موتور پراید

ویژگی های روغن موتور پراید از آن جایی که روغن های مورد استفاده برای موتور خودرو های پراید در طول روشن بودن ماشین به طور مداوم مصرف می شوند، بنابراین باید دارای یک سری ویژگی های لازم باشند.

یکی از ویژگی های روغن موتور پراید داشتن گران روی پایین است، به این منظور که هنگام جاری شدن اصطکاک نداشته و روان است تا بتواند در موتور به خوبی گردش نماید. هر چه گران روی بالا تر رود غلظت نیز افزایش می یابد و چندان مناسب خودرو های سواری نخواهد بود.

همچنین باید فرّار بودن آن بسیار پایین باشد تا در میزان مصرف آن صرفه جویی گردد و به طور پی در می نیازی نباشد که روغن موتور تعویض و جایگزین گردد.

نقطه جوش آن باید حتما با دمای محیط تغییر کند تا بتوان گفت که یک روغن موتور با کیفیت و کاربردی است، این به این معناست که در تابستان نقطه جوش آن بالا باشد تا دما های بالا تیز خودرو کار کند و در روز های سرد سال نقطه پایینی داشته باشد تا حتی در دما های پایین نیز کارایی خود را حفظ نماید.

نقطه دود خودرو باید بسیار بالا باشد تا در حرارت های بالا نسوزد و به موتور خودرو آسیبی وارد نکند.

در تولید آن از هیچ مواد شیمیایی رنگی استفاده نشده باشد و روغن دارای رنگ شفاف همراه با حباب های خالی هوا باشد.

تولید کننده روغن موتور پراید

تولید کننده روغن موتور پراید با توجه به این که روغن موتور از اهمیت بسیار بالایی برای خودرو برخور دار است، بنابراین مصرف کنندگان ترجیح می دهند که از انواع با کیفیت، دارای ویژگی های لازم استفاده کنند و به این ترتیب تولید آن نیز بیشتر شده تا پاسخگوی نیازهای بازار باشد. 

در صورتی که از تولید کننده خریداری شود، به دلیل حذف واسطه ها، قیمت مناسبی خواهد داشت.

متقاضیان محترم می توانند جهت خرید روغن موتور پراید از تولید کننده روغن موتور برتر، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه و سپس در صورتی که مایل بودند اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما