مراکز فروش روغن موتور لکسوس es250

روغن موتور لکسوس با ویسکوزیته بالا که برای روغن کاری ماشین یا موتور استفاده می شوند می توانند منشأ معدنی یا گیاهی داشته باشند ، گرچه امروزه عملا فقط از این ماده معدنی استفاده می شود. بهترین روان کننده ها پارانمئوس هستند، زیرا آنها با درجه حرارت، اشتعال پذیری زیاد و مقاومت خوب در برابر اکسیداسیون کمترین تغییر در گرانروی را دارند.

مراکز فروش روغن موتور لکسوس es250

خصوصیات روغن موتور لکسوس es250

خصوصیات روغن موتور لکسوس es250 این روغن از مواد معدنی است. مواد معدنی آنها از نفت تقطیر می شوند و متعاقباً با حلال ها خالص می شوند. آنها معمولاً به عنوان ماده معدنی مشخص می شوند. آنها با درجه بالایی از ویسکوزیته متمایز می شوند. وقتی گرم می شوند خیلی سریع تبخیر می شوند و به دلیل از بین رفتن مواد افزودنی موجود در ترکیب آنها ، آلوده می شوند.

نیمه سنتتیک است. آنها با استفاده از فن آوری های خاص بر اساس مواد معدنی ساخته می شوند. آنها در مقایسه با روغن های معدنی حاوی تعداد زیادی مواد افزودنی هستند. آنها دارای نامگذاری نیمه مصنوعی (نیمه مصنوعی) یا نیمه مصنوعی هستند. آنها برای استفاده در مکانهایی با زمستانهای نسبتاً معتدل و تابستانهای خیلی گرم مطلوب هستند. ارزان تر از مواد مصنوعی هستند. در مقایسه با روغن معدنی ، آنها مزایای زیادی از جمله افزایش عمر مفید ، مقاومت زیاد در برابر جهش ناگهانی دما و کارایی دارند.

آنها با استفاده از سنتز آلی از نفت ساخته می شوند. در اکثر کشورهای جهان آنها کاملاً مصنوعی (کاملاً مصنوعی) مشخص شده اند. به لطف ترکیبات ویژه و جدیدترین فن آوری های تولید ، آنها مانع تشکیل رسوبات می شوند و دارای خصوصیات ویسکوزیته مطلوب در فصول سرد سال هستند و از ایمنی پیشرانه موجود در اولین لحظات هنگام شروع موتور محافظت می کنند. علاوه بر این ، آنها خواص شروع خود را حتی تحت تأثیر درجه حرارت بالا حفظ می کنند ، بنابراین برای استفاده در شرایط آب و هوایی بسیار گرم مفید هستند.

ترکیب این محصولات مدرن معمولاً شامل اجزای چندین گروه است. تولیدکنندگان روغن موتور مشخصات محصولات خود را از طریق حروف و شکل بر روی برچسب نشان می دهند که برای بسیاری از دارندگان خودرو کاملاً ناشناخته است. سعی خواهیم کرد همه آنچه را که آنها نشان می دهند توضیح دهیم. محصولات مبتنی بر اجزای مصنوعی ویسکوزیته کمی دارند و می توانند از طریق مهر و موم خارج شوند و یا آن را از بین ببرند.

واردات روغن موتور لکسوس خارجی

واردات روغن موتور لکسوس خارجی مجموعه ما یکی از تولید کنندگان و وارد کنندگان برتر روغن موتور خارجی درجه یک مخصوص خودرو های خارجی نظیر لکسوس در ایران است. واردات روغن موتور توسط مجموعه ما از بهترین کارخانه های تولید روغن موتور جهان صورت می گیرد. جهت ثبت سفارش این روغن موتور ها با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما