مراکز عرضه روغن موتور باکیفیت

روغن موتور باکیفیت جزو روانکار های صنعتی پر مصرف در زمینه راه اندازی موتور خودرو های مختلف است که کیفیت بالای این نوع کالا ها تاثیر مستقیم در حفظ عملکرد بهترین قطعه از خودرو دارد. در مراکز عرضه انواع روغن موتور، این محصولات معمولاً در برند های متنوع و در بسته بندی های منحصر به فردی معرفی می گردند.

مراکز عرضه روغن موتور باکیفیت

بررسی انواع روغن موتور باکیفیت

بررسی انواع روغن موتور باکیفیت همان طور که مستحضر هستید برای راه‌اندازی سیستم خودرو های مختلف از تجهیزات و لوازم متعددی استفاده می‌شود که در این میان روانکارهای صنعتی نقش بسزا و پررنگی را ایفا می نماید و به عنوان محافظت‌کننده از موتور خودرو مورد توجه و استفاده قرار می گیرند.

در راستای اهمیتی که انواع روغن موتورها در کیفیت بهتر موتور خودرو های مختلف به عهده می‌گیرد، امروزه بر اساس برترین استاندارد ها و به صورت کاملاً تخصصی برای خودروهای مختلف طراحی و تولید می‌ شوند. در زمینه بررسی انواع روغن موتور های با کیفیت در بازار های داخلی ایران می‌ توان به سه مورد زیر اشاره کرد:

  • روغن موتور های مینرال: این محصولات جزء ابتدایی ترین روانکار های صنعتی هستند که بر پایی نفت خام طراحی و تولید می گردند و در خودرو های مختلف قابل استفاده هستند.
  • روغن موتور سنتیک: این محصولات در واقع نسل جدیدی از انواع روغن موتور ها هستند که بر پایه ترکیبات شیمیایی و هیدروکربن ها تهیه می‌ شوند. این محصولات در ابتدای تولید برای موتورهای جت قابل استفاده بودند ولی بعد ها به واسطه مزیت های متنوعی که از آن خود کردند، مصرف آنها در بین خودرو ها افزایش یافته است.
  • روغن موتور های نیمه سینتیک: محصول تولید شده بر اساس اولیه گیاهی و شیمیایی می باشد که در واقع مخلوطی از روغن های سنتتیک و مینرال است. این محصولات از کیفیت روغن‌ های سینتیک برخوردار نمی باشند اما در برابر روغن‌ های میرال شرایط سختی را تحمل می‌کند و به همین دلیل بیشتر در ماشین های سنگین و در وانت بارها از آنها استفاده می شود.

قیمت انواع روغن موتور باکیفیت

قیمت انواع روغن موتور باکیفیت قیمت روغن موتور باکیفیت بر اساس نوع مواد اولیه و ترکیبات تولید شده آن مشخص می گردد. همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم تولید این نوع کالاهای امروزه به صورت کاملاً تخصصی انجام می‌شود و قیمت روغن باکیفیت برای خودروهای سبک و همچنین روغن های با کیفیت برای خودروهای سنگین کاملاً با یکدیگر متفاوت است.

عرضه روغن باکیفیت برای خودروهای مختلف در بسته بندی های متنوع نیز انجام می‌پذیرد و از این طریق خریدار ها به راحتی می‌ توانند بر اساس نیاز خودرو و توان های مالی که دارند خرید این محصولات را به انجام برسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما