مراکز خرید روغن موتور یک لیتری

مراکز خرید روغن موتور یک لیتری با عرضه بدون واسطه و همچنین فروش اینترنتی توانسته اند هم رضایت مشتریان را به دست آورند و هم از محل فروش سود خوبی را نصیب خود کنند. روغن موتور یک لیتری به صورت آکبند در ظروف پلاستیکی عرضه می شود و مشتری می تواند بر اساس نیاز خود و همچنین نوع خودروی خود، آن را خریداری کند. امکان خرید به روش آنلاین از طریق سایت ما با صرف حداقل زمان امکانپذیر می باشد.
مراکز خرید روغن موتور یک لیتری

معرفی انواع روغن موتور مرغوب

معرفی انواع روغن موتور مرغوب در بازار انواع روغن موتور مرغوب با ویژگی های کمی و کیفی متفاوت موجود می باشد. همانطور که می دانید روغن موتور در واقع ترکیبی از روغن پایه نفتی بوده که در نهایت با افزوده شدن برخی افزودنی ها مانند ضد جوش، ضد زنگ و مواد پاک کننده تولید می شود و مهمترین وظیفه آن روانکاری و کاهش سایش قطعات خودرو می باشد. سطح کیفی روغن از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و به عنوان مهمترین شاخص در زمان خرید در نظر گرفته می شود.
سطح کیفی روغن موتورها را برای طبقه بندی با علامت API نشان می دهند. یک ویژگی مهم روغن موتور خوب گرانروی آن می باشد. کمترین میزان این شاخص عدد صفر بوده که نشان دهنده سیال و روان بودن نوع روغن موتور می باشد. هر چه این عدد افزایش یابد سیال بودن روغن کمتر شده و روغن سخت تر جاری خواهد شد.
کارخانه های تولید کننده خودرو، در دفترچه راهنمای ماشین، به نوع روغنی که برای خودرو مناسب است، اشاره می کنند. به طور معمول شاخص ویسکوزیته با علامت W مشخص می شود. این عدد هرچه کمتر باشد، نشان دهنده آن است که روغن را باید در دمای کمتر استفاده نمود.

بازار فروش روغن موتور یک لیتری

بازار فروش روغن موتور یک لیتری بازار فروش روغن موتور یک لیتری همیشه پر رونق بوده است. چرا که روغن موتور به عنوان یکی از ملزومات اساسی در خودرو به شمار می رود که عمر مفید قطعات درگیر با یکدیگر را افزایش می دهد. کیفیت روغن موتورهای موجود در بازار متغیر است و به همین علت صاحبان خودروها برای خرید این محصول وسواس زیادی به خرج می دهند. اگر شما هم قصد تعویض روغن موتور خودروی خود را دارید و می خواهید یک روغن موتور باکیفیت و مطمئن را خریداری کنید، می توانید به روش اینترنتی اقدام کنید.
در سایت انواع مختلف روغن موتورهای تولید شده در کشور به صورت بسته بندی های یک لیتری و چهار لیتری موجود بوده و شما می توانید بر اساس نوع خودروی خود، روغن را انتخاب نمایید. قیمت روغن موتور یک لیتری عرضه شده در سایت به دلیل عرضه مستقیم زیر نرخ بازار آزاد می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما