مراکز خرید روغن موتور مزدا 3

هر ماشینی روغن موتور مخصوص به خود را دارا می باشد که نوع آن را کارخانه سازنده مشخص می کند و مالک خودرو باید متناسب با نوع خودروی خود، روغن مناسب آن را انتخاب نماید، مزدا 3 نیز مانند سایر ماشین ها روغن موتور مخصوص به خود را دارا می باشد، مالکان این خودرو می توانند روغن مخصوص خود را از مراکز خرید روغن موتور مزدا 3 خریداری نموده و استفاده نمایند. 

مراکز خرید روغن موتور مزدا 3

مشخصات روغن موتور مزدا 3

مشخصات روغن موتور مزدا 3 مزدا 3 یکی از ماشین‌ های پر طرفدار و اسپرتی می باشد که در سال 2003 تولید آن آغاز شده و هر ساله آپشن های جدیدی به آن اضافه می شود و دارای چند تیپ می باشد که از لحاظ موتور با یکدیگر فرقی ندارند، اما با توجه به نوع جدید یا قدیم آن باید در انتخاب روغن موتور آن کمی دقت نمود. 

روغن موتور پیشنهادی برای خودروی مزدا 3 طبق کارخانه سازنده از نوع سنتتیک 10W-40 SM می باشد، اما در زمان خرید روغن موتور این خودرو باید به موارد زیر دقت نمود. 

در زمان خرید به شاخص API روغن توجه نموده و شاخصی کمتر از این حد خریداری نگردد، این شاخص نشان دهنده کیفیت روغن موتور می باشد. 

شاخص SAE که نشان دهنده گرانروی روغن می باشد نیز بسیار مهم می باشد، که به صورت استاندارد تعریف می شود و شاخص استاندارد برای خودروی مزدا 3 به صورت 05W-30 و برای مناطق با آب و هوای گرم 05W-40 می باشد. 

شاخص پایه روغن نیز عامل مهم دیگری می باشد که برای مزدا 3 روغن های پایه سنتتیک بسیار مناسب می باشند. 

روغن موتور خودروی مذکور دارای ویژگی هایی به شرح زیر می باشد. 

  • از سایش قطعات فلزی و ایجاد اصطکاک در داخل موتور خودرو جلوگیری می کند. 
  • خاصیت خنک کنندگی داشته و باعث خنک شدن و فضای داخلی موتور می شود. 
  • خاصیت ضد اکسیداسیونی داشته و از اکسیداسیون موتور و ایجاد لجن در موتور جلوگیری می کند. 
  • باعث کاهش مصرف سوخت خودرو می شود. 
  • خاصیت ضد خورندگی داشته و مانع  زنگ زدگی قطعات خودرو می شود.  

بازار فروش روغن موتور

بازار فروش روغن موتور بازار فروش روغن موتور سبب شده است تا افرادی که دارای خودروهای مختلف هستند بتوانند با مراجعه به بازار، روغن مورد نظر خود را خریداری نمایند. 

در بازار فروش این محصولات انواع مختلف روغن بر پایه ‌های مختلف و با گرانروی های متفاوت و متناسب با مدل و برند هر خودرویی موجود می باشد و امکان خرید برای هر مالکی فراهم است. 

برای برقراری ارتباط با واحد فروش بازار روغن موتور، می توانید از طریق راه های درج شده در سایت، با کارشناس فروش مربوطه تماس گرفته و روغن مخصوص خودروی خود را سفارش دهید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما