قیمت روغن موتور 4 لیتری امسال

یکی از محصولاتی که روزانه قیمت آن در نوسان است روغن موتور می باشد روغن موتور به دلایل مختلف قیمت آن در فصل های گوناگون متفاوت می‌باشد تقاضای مردم برای محصول  تاثیر زیادی در خرید روغن موتور و همچنین فروش آن دارد اگر تقاضا زیاد باشد تولید محصول نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

به همین علت قیمت روز روغن موتور 4 لیتری روزانه برای مشتریان اعلام می‌شود. برای کسب اطلاعات در این زمینه می توانید به وبسایت ما مراجعه کنید.

قیمت روغن موتور 4 لیتری امسال

بهترین مارک روغن موتور 4 لیتری ایرانی

بهترین مارک روغن موتور 4 لیتری ایرانی روغن موتور یا روان کننده موتور هر یک از مواد مختلفی است که از روغنهای پایه تشکیل شده است که با مواد افزودنی مختلف ، به ویژه مواد افزودنی ضد لباس ، شوینده ها ، مواد پراکنده کننده و برای روغن های چند درجه ، بهبود دهنده های شاخص ویسکوزیته تشکیل شده است. روغن موتور برای روغن کاری موتورهای احتراق داخلی استفاده می شود.

نقش اصلی روغن موتور روغن کاری قطعات موتور است که دائماً تحت اصطکاک قرار می گیرند. روان کننده ها اصطکاک و سایش را کاهش می دهند و در عوض هزینه های نگهداری را کاهش می دهند.

اکثر روغن های موتور از یک منبع پایه هیدروکربن نفت سنگین تر و ضخیم تر حاصل از روغن خام ، با مواد افزودنی ساخته می شوند تا خواص خاصی را بهبود بخشند.

ویسکوزیته مناسب مهمترین معیار روغن روانکاری است. روغن های چند وزن (مانند 5W-30) دارای پلیمرهایی هستند که به روغن اضافه می شوند. پلیمرها به روغن اجازه می دهند تا در دماهای مختلف وزن های مختلفی داشته باشد. روغنهای چند وزن در هنگام راه اندازی سرد بسیار ضخیم عمل می کنند تا با جریان سریعتر به قسمتهای مهم موتور ، از سایش موتور محافظت کنند. به عنوان مثال عدد اول ، 5W ویسکوزیته 5W-30 ، ویسکوزیته روغن را در دمای سرد نشان می دهد. عدد دوم ویسکوزیته را در دمای کار نشان می دهد. هرچه عدد اول کمتر باشد ، توانایی جریان بهتر در هنگام راه اندازی ، به ویژه در دمای سرد وجود دارد.

روغن موتور می تواند چندین گواهی صنعت مختلف داشته باشد. این گواهینامه ها یک گروه صنعتی از خودروسازان را در تعیین استانداردهای مشخصات برای تولیدکنندگان روغن نشان می دهند.

خرید روغن موتور درب کارخانه

خرید روغن موتور درب کارخانه مجموعه ما به عنوان کارخانه روغن موتور برای احترام به حسن سلیقه مصرف کننده محصولات خود را با ضمانت اصل بودن کالا به فروش می رساند. همچنین محصولات ما دارای خدمات پس از فروش هستند. اگر قصد دارید تا این محصول را به صورت عمده خریداری کنید می توانید از نمایندگی های ما که به عنوان فروشنده عمده پارکت فعالیت دارند خریداری نمایید.

برای خرید محصولات ما می توانید به صفحه خرید ما مراجعه کنید و یا اگر علاقه مند به خرید حضوری هستید می توانید آدرس نمایندگیهای ما را در سایت ببینید و در ساعات کاری به فروشگاه ها مراجعه کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما