قیمت روغن موتور + خرید و فروش روغن موتور عمده + بهترین قیمت روز

برای داشتن عملکرد مناسب خودروی شما به یک ماده ی اصلی به نام روغن موتور نیاز دارد در این مطلب به بازار خرید و فروش عمده ی این محصولات و بهترین قیمت روز آن می پردازیم.

برای بهبود عملکرد خودرو باید از یک روغن موتور خوب استفاده نمایید طول عمر موتور خودرو ها به عوامل متعددی از جمله کیفیت روغن موتور بستگی دارد.

در استفاده و تعویض این ماده باید از کمک متخصصان فنی خودرو بهره برد نام دیگر این روغن روانکار است که به نقش این محصول در فرآیند مکانیکی موتور خودرو اشاره دارد بدون حضور روغن عملکرد موتور دچار مشکل شده و به سرعت باعث ایجاد خرابی در خودرو خواهد شد تاریخچه ی استفاده از روغن موتور به قبل از میلاد مسیح بر می گردد که از این روغن برای به حرکت در آوردن چرخ  و ارابه ها استفاده می نمودند.

در طول تاریخ استفاده از چرخ دنده ها همیشه با همراهی روغن شکل گرفته است دانشمندان بعد از اختراع اتومبیل ها با ایجاد تغییر در فرمولاسیون روغن سعی در بهبود عملکرد خودرو ها داشتند. بعد از استخراج نفت و پیشرفت و توسعه در فرآیند استفاده از مشتقات نفتی روغن موتوهایی کاملا مناسب خودرو تولید و به بازار ها عرضه شد.

قیمت روغن موتور

روغن موتور از موادی ساخته شده است که تاثیر مستقیم بر قیمت روغن دارند. مهمترین کاری که روغن موتور انجام می دهد کاهش اصطکاک اجزای موتور در حین کار است. سایر عملکردهای محصول کاهش احتمال زنگ زدگی و سایش قطعات است.

روغن موتور می تواند از این طریق عمر سطوح فلزی را افزایش داده و باعث کارکرد موثرتر خودرو شود.روغن موتور در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. روغن موتور مصنوعی محصولی با قیمت بالا و راندمان مناسب برای نیاز به جایگزینی کمتر از سایر مدل ها دارد و دوام بالاتری دارد استفاده از روغن مصنوعی مصرف سوخت را کاهش می دهد و مقاومت بالایی در برابر دمای بالا ایجاد می کند.

روغن معدنی که از نفت خام ساخته می شود یکی از مدلهای کم هزینه این محصول است که روغن باید هر چند هزار کیلومتر تعویض شود که متناسب با هر خودرو محصول ساخته می شود که محافظت در برابر تغییر دمای بالا مناسب نیست و بنابراین در دسته روغن موتور معمولی محاسبه می شود این مدل روغن برای اتومبیل قدیمی و ماشین های معمولی مناسب است.

قیمت روغن موتور

خرید و فروش روغن موتور عمده

با توجه به ظرفیت بالای ایران در تولید نفت بازار اصلی این محصولات بسیار محبوب است حجم مورد نیاز روغن موتور برای هر وسیله نقلیه متفاوت است اندازه ماشین خود را طبق دفترچه راهنما یا کمک یک متخصص بررسی کنید.

روغن موتور برای محافظت از ماشین شما استفاده می شود عملکرد این محصول از طریق فرایند تمیز کردن موتور مواد شوینده و مواد اضافی اتفاق می افتد همچنین با کاهش دما باعث افزایش عملکرد موتور در حین کار می شود. مهمترین عملکرد روغن موتور کاهش اصطکاک بین اجزا است ضمنا با کاهش دمای موتور و جلوگیری از احتراق ایمنی موتور و عملکرد بالاتر افزایش می یابد روغن موتور با جلوگیری از اکسید شدن فلزات از زنگ زدگی دستگاه جلوگیری کرده و رسوبات و ضایعات موجود را از بین می برد.

خرید و فروش روغن موتور عمده

بهترین قیمت روز روغن موتور

تولیدکنندگان روغن موتور باید به این واقعیت توجه کنند که بهترین قیمت روز بالاترین متقاضی است این محصول با کاهش مصرف سوخت تا سی درصد می تواند مقدار قابل توجهی از هزینه های خودرو را ذخیره کند یکی از دلایل اصلی استفاده از روغن موتور کمک به کاهش صدای ناشی از فعالیت موتور است.

این محصول با روغن کاری می تواند صدای این اجزا را کاهش دهد و این به شدت صدای کلی عملکرد موتور را کاهش می دهد روغن موتور بین دو تا چهار سال سن دارد و برای بعد قابل استفاده نخواهد بود.

از روغن موتور باید به طور مداوم تغییر لازم برای بررسی سطح روغن موتور خودرو خود را به طور منظم است با توجه به مدل و سبک رانندگی خودرو می توان زمان تعویض روغن را تعیین کرد کیفیت روغن مورد استفاده یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده زمان تعویض این محصول است.

بهترین قیمت روز روغن موتور

رانندگی با سرعتهای غیرمجاز و رانندگی در هوای سنگین و جابجایی نامناسب وسیله نقلیه باعث کاهش عمر روغن موتور و کاهش زمان لازم برای تعویض این محصول می شود.

برای تعویض روغن موتور می توانید به مراکز خود مراجعه کرده و از کمک متخصصان برای ساخت سوییچ استفاده کنید. تعویض روغن موتور کار چندان سختی نیست و اگر تجهیزات دارید می توانید این کار را خودتان انجام دهید لازم است روغن موتور مناسب اتومبیل خود را شناسایی کرده و از محصول با کیفیت استفاده کنید.

در این مقاله ما در تلاش برای مطالعه بازار روغن موتور و معرفی یک مرجع معتبر برای تولید با کیفیت ترین محصولات در این سایت می توانید تمام مدل های روغن موتور بازار موجود را مشاهده کرده و از طریق اینترنت خریداری کنید.

کیفیت این محصولات همانطور که در مقاله ذکر شد مطابق با تمام استانداردهای لازم است. امکان خرید عمده محصولات در اینترنت برای مشتریان عزیز فراهم شده است با حذف واسطه ها و خرید مستقیم شما از سازنده هزینه این محصول بسیار مقرون به صرفه است برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات خود می توانید با کارشناسان ما اقدام و ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما