قیمت خرید روغن موتور زانتیا

روغن موتور زانتیا با توجه به کیفیتی که دارد، مورد استفاده خریداران قرار گرفته است. این نمونه را در بسته‌بندی هایی که دارای وزن های گوناگون می باشد، به بازار عرضه کرده اند. قیمت خرید روغن موتور زانتیا با توجه به بسته بندی ها و کیفیت آن مشخص شده است و به صورت عمده و مستقیم در دسترس خریداران قرار گرفته است تا بتواند قیمتی ارزان و مقرون به صرفه برای آنها رقم زند.

قیمت خرید روغن موتور زانتیا

مشخصه های روغن موتور مرغوب

مشخصه های روغن موتور مرغوب امروزه انواع روغن های موتور با برندهای گوناگون برای اتومبیل ها روانه بازار شده است که هر کدام دارای کیفیت خاصی می باشد و برای این که افراد بتوانند؛ نمونه‌های مرغوبی را تهیه کنند، باید آشنایی کامل با آنها داشته باشند.
از این روز مشخصه‌های روغن موتور مرغوب را عنوان خواهیم کرد. شما می توانید با ما همراه شوید و اطلاعات بیش تر در این زمینه کسب کنید.
از مشخصه‌های این نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نمونه از ترکیبات مواد نفتی حاصل شده است. یکی از منابع مهمی می‌باشد که استفاده از آن در اتومبیل ضروری است و می تواند مدت عمر موتور اتومبیل را افزایش دهد.
  • این نمونه باید دارای کیفیت عالی باشد تا بتواند در طولانی مدت حالت روان بودن و کیفیت خود را حفظ کند.
  • گرانروی نمونه مهم می باشد.در واقع ضخامت آن را به وسیله اعداد و ارقامی که بر روی نمونه می نویسند، مشخص کرده اند. استاندارد آن بین ۲۰W تا ۵۰ می باشد. عدد 20 را برای ایام سرما و عدد ۵۰ را برای دیگر فصول در نظر می‌گیرند و در واقع این عدد تمایل به جاری بودن و سیال بودن آن را نشان می دهد و W نیز نشانگر زمستان است. در واقع به معنای چهار فصل بودن آن می باشد.
  • روغن های خودرو مرغوب در سرما گرانروی کمتری دارند و در گرما گرانروی آنها بیش تر می باشد.
  • سیاه شدن روغن موتور یکی از ویژگی‌های است که می‌تواند عملکرد خوب آن را نشان دهد. نباید هیچ گونه بویی در آن مشاهده شود. به دلیل این که روغن موتور خوب هیچ گونه بویی ندارد.

بازار صادرات روغن موتور زانتیا

بازار صادرات روغن موتور زانتیا روغن موتور با کیفیتی که برای زانتیا در ایران تولید می‌شود، در جهان درخشیده است و کشورهای دیگری متقاضی این نمونه می باشند. از این رو صادرات این نمونه به کشورهای حوزه خلیج فارس، همسایه و دیگر کشورهایی که متقاضی نمونه هستند، صورت می‌گیرد.
سعی شده است، راهنمای خرید آنها نیز همراه با روغن موتور مرغوب به این کشورها ارائه شود تا آنها بتوانند با اطلاعات لازمی که در این زمینه به آنها داده می‌شود، نوع مرغوب را خریداری کنند.
در بازار صادرات روغن، بسته بندی هایی که برای نمونه در نظر گرفته شده است، به گونه‌ای است که محصولات با کیفیت بسیار عالی همانند حالت اولیه در دسترس افراد قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما