قیمت خرید روغن موتور جدید

روغن موتور جدید نمونه ای از روغن‌های مرغوبی می باشد که به خوبی به روانکاری قطعات خودرو می پردازد و از سایش آنها جلوگیری می نماید و بدین ترتیب موجب بالا رفتن عمر موتور خودرو می‌گردد. این روغن ها معمولا از ترکیب روغن پایه نفتی و افزودنی‌های مختلف ساخته می شود و موجب کارکرد بهینه قطعات خودرو خواهد شد. بنابراین با توجه به نقش حیاتی این ماده استفاده زیادی دارد. قیمت خرید روغن موتور جدید با توجه به میزان کیفیت آن و نرخ ارز تعیین می‌گردد.

قیمت خرید روغن موتور جدید

ویژگی های فیزیکی روغن موتور

ویژگی های فیزیکی روغن موتور روغن پایه نفتی از پالایش نفت خام بدست می‌آید و دارای خواص شیمیایی و فیزیکی مناسب برای استفاده در موتور خودرو در مقابل حرارت و فشار بالا نیست، به همین جهت با افزودن مواد مختلفی به آن روغنی بدست می آید تا بتوان در موتور خودرو ها آن را به کار گرفت.

معمولا این روغن ها از زنگ زدگی و خوردگی قطعات داخلی موتور جلوگیری می نمایند و به شستشوی قطعات می پردازند و دارای خاصیت ضد رسوبی هستند.

بنابراین استفاده از این روغن ها در موتور خودرو موجب روانکاری قطعات آن خواهد شد و بدین ترتیب طول عمر موتور خودرو بالاتر خواهد رفت، بنابراین استفاده از این روغن ها در موتور خودرو بسیار ضروری می باشد. 

به همین جهت می توان برخی از ویژگی های فیزیکی روغن موتور خودرو را به صورت زیر بیان کرد: 

  • شاخص گرانروی: توجه به این شاخص که با نماد SAE نمایش داده می شود میزان غلظت روغن موتور را نشان خواهد داد که معمولا به صورت xxW_yy نمایش داده می شود. می توان گفت عدد صفر در این نماد نشان دهنده پایین ترین میزان گرانروی روغن را بیان می کند و نشان از روغنی دارای که به راحتی جاری می گردد.
  • نوع روغن موتور: امروزه سه نوع روغن در بازار یافت می گردد دسته ای دارای پایه معدنی می باشد و از نفت خام بدست می آید. روغن های فول سنتتیک  که در آزمایشگاه ها و از ترکیبات شیمیایی بدست می آید و بسیار مرغوب می باشند و از ویژگی های مختلفی برخوردار هستند. نوعی دیگر از روغن موتورها نیمه سنتتیک معرفی می گردد که مابین دو دسته دیگر قرار دارد.
  • شاخص API: با استفاده از این شاخص میزان کیفیت روغن موتور مشخص خواهد شد و هر چه به N نزدیکتر باشد نشان از مرغوبیت بالایی آن دارد.

ارائه کننده روغن موتور جدید

ارائه کننده روغن موتور جدید امروزه انواع روغن موتور جدید با ویژگی های متنوع توسط ارائه کننده آن به شیوه های مختلفی صورت می گیرد تا مشتریان بتوانند امکان خرید آسان این محصول را داشته باشند. 

ارائه روغن موتور جدید معمولا به صورت حضوری و اینترنتی انجام می شود که خرید اینترنتی بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است از آنجایی که مزایای زیادی برای مشتریان به همراه دارد که این مزایا به صورت زیر هستند:

  • مانع از اتلاف وقت
  • خرید ارزان و باصرفه 
  • حذف هزینه های جانبی و واسطه های فروش 
  • قدرت انتخاب بیشتر 
  • استفاده از مشاوره های رایگان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما