قیمت خرید روغن موتور تیبا

قیمت خرید روغن موتور تیبا شامل قیمتی می باشد که از طرف تولید کننده با در نظر گرفتن کلیه هزینه هایی که صرف تهیه و تولید این محصول شده تعیین می گردد. همچنین معیار هایی چون میزان غلظت آن ها، حجم بسته بندی روغن، قدرت روغن در پاکسازی و بهبود عملکرد سیستم خودرو و برخی موارد دیگر از این قبیل در تعیین قیمت مؤثر می باشند. لازم به ذکر است که قیمت تعیین شده به صورت لیستی از قیمت ها به متقاضیان ارائه می شود. 

قیمت خرید روغن موتور تیبا

مشخصات روغن موتور مناسب تیبا

مشخصات روغن موتور مناسب تیبا

برای بررسی مشخصات روغن موتور مناسب خودرو تیبا ابتدا باید  مشخصات فنی روغن های تیبا را بر اساس شاخص های علمی مورد ارزیابی قرار داد. 

اولین شاخصی که برای بررسی روغن تیبا باید به آن پرداخت شاخص پایه روغن می باشد. 

این شاخص دارای سه مدل نیمه سنتتیک، مدل مینرال و مدل تمام سنتتیک می باشد.

روغن های مینرال در اصل روغن هایی هستند که مستقیما از نفت خام به دست آمده و یکی از قدیمی ترین روغن هایی است که تاکنون به بازار عرضه شده است. 

امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در زمینه علم و فناوری به دست آمده فرآیند تهیه و تولید روغن موتور دچار دگرگونی هایی شده و روغن هایی پیشرفته و صنعتی نیمه سنتتیک و تمام سنتتیک تولید و راهی بازار گردید. 

این نوع روغن ها دارای درجه خلوص بسیار بالایی بوده و از غلظت استانداردی برخوردار می باشند. 

این روغن ها همچنین از مقاومت زیادی برخوردار بوده و به خوبی در سیستم موتور خودرو چرخش کرده و سیستم را نرم می کند. 

ارائه کننده روغن موتور تیبا

ارائه کننده روغن موتور تیبا

ارائه روغن موتور تیبا از طریق نمایندگی های انحصاری و معتبری که با مجوز رسمی از سوی شرکت تولید کننده این نوع روغن ها مشغول به فعالیت می باشند  انجام می پذیرد. 

این نمایندگی ها به عنوان ارائه کننده معتبر روغن موتور تیبا، با رعایت حال مشتریانی که امکان مراجعه حضوری به مراکز نمایندگی شرکت را ندارند و نیز با هدف کسب سود بیشتر اقدام به راه اندازی سایت فروش محصولات شرکت تولید کننده روغن موتور های تیبا نموده است. 

عرضه روغن در این مراکز، اعم از نمایندگی ها و سایت اینترنتی ویژه آن ها به دو صورت عمده و جزئی به عمل می آید. 

فروش جزئی، بیشتر به منظور استفاده و مصارف شخصی خودرو ها انجام شده و مشتریان خاص آن ها رانندگان و صاحبان خودرو هستند که نسبت به کیفیت روغن ها حساسیت خاصی دارند. 

فروش عمده نیز به منظور استفاده در مراکز تعویض روغنی و تعمیرگاه های ویژه این نوع خودرو ها صورت می پذیرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما