فروش روغن موتور صادراتی

روغن موتور یکی از تجهیزاتی است که در صورت پایین بودن کیفیت آن موتور نمی‌تواند کارایی کاملی داشته باشد و قطعا مشکلات مختلفی برای آن به بار خواهد آمد.

در بین روش‌های مختلفی که برای فروش انواع روغن موتور صادراتی وجود دارد، فروش اینترنتی به دلیل عرضه بی واسطه و مستقیم کالا مناسب‌ترین روش به حساب می‌آید زیرا موجب کاهش قیمت تمام شده محصول برای خریدار می‌شود.

این سایت یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه عرضه روغن‌ موتور خودرو فعالیت می‌کند.

فروش روغن موتور صادراتی

نحوه انتخاب روغن موتور عالی

نحوه انتخاب روغن موتور عالی روغن موتور یکی از انواع سیالاتی است که استفاده از آن در خودرو ضروری می‌باشد و وظایف مهمی را در خودرو بر عهده دارد که از جمله‌ی مهمترین آن‌ها می‌توان به کاهش اصطکاک و فشار بین قطعات که ناشی از حرکات سریع و مداوم قسمت‌های مختلف ماشین است.

خنک کردن اجازه مختلف ماشین مخصوصاً موتور اتومبیل، بالا بردن طول عمر قطعات مختلف خودرو، شست و شوی قسمت‌های موتور، روانکاری و عملکرد بهتر خودرو و … اشاره کرد.

لذا با توجه به اهمیتی که روغن موتور دارد یکی از دغدغه‌های اشخاص دارنده خودرو نحوه انتخاب روغن موتور باکیفیت و خوب است. نکته‌ای که در این زمینه باید ذکر کنیم این است که در هنگام انتخاب روغن موتور یکسری پارامترهای مختلف باید مد نظر قرار داده شود که از جمله‌ی مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویسکوزیته یا گرانروی به مقدار سیالاتی است که یک روغن موتور در خودرو دارد. اگر گرانروی روغن موتور کم باشد در قسمت‌های مختلف موتور باقی مانده و قابلیت حرکت به تمامی بخش‌ها را ندارد و همین موضوع سبب می‌شود که قسمتی از موتور آسیب ببیند. از طرفی گرانروی بالا و زیاد باعث سرعت مداوم روغن موتور و سریع گرم شدن آن می‌شود که باعث می‌شود روغن موتور خیلی سریع کیفیت خود را از دست داده و نیاز به تعویض داشته باشد. لذا روغن موتور ماشین باید یک ویسکوزیته میانگین و متعادلی داشته باشد که مقدار آن توسط پارامترهای مختلفی تعیین می‌شود.
  • دومین پارامتر مهم درجه کیفیت روغن موتور است.‌ قطعا واضح است که روغن موتوری با بالاترین کیفیت سلامت بیشتر موتور و تجهیزات آن را تضمین می‌کند.
  • یکی دیگر از مواردی که در تعیین روغن موتور مناسب است، نحوه فرآیند تولید این محصولات به شمار می‌آید که باید به آن هم توجه شود. فرآیند تولید این محصولات به صورت معدنی، نیمه سنتیک و سنتیک است که در این بین سنتیک از کیفیت بالاتری برخوردار می‌باشد.

قیمت انواع روغن موتور صادراتی

قیمت انواع روغن موتور صادراتی پارامترهای مختلفی در تعیین قیمت انواع روغن موتور موثر هستند که از جمله‌ی مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرآیند تولید روغن موتور
  • میزان ویسکوزیته و یا گرانروی روغن موتور
  • کیفیت روغن موتور
  • برند تولید کننده روغن موتور
  • مناسب بودن برای خودروهای بنزینی یا دیزلی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما