فروشگاه فروش روغن موتور تویوتا

هر خودرویی با هر برند و مارکی که باشد دارای روغن موتور مخصوص به خود می باشد که شرکت سازنده تعیین کننده نوع روغن موتور خودرو می باشد، روغن موتور تویوتا نیز متناسب با کارکرد و نوع این ماشین توسط کارخانه سازنده آن تعیین شده است، فروشگاه فروش روغن موتور تویوتا با ارائه انواع مختلف این روغن آن را در اختیار مالکان مختلف این خودرو قرار می‌ دهد. 

فروشگاه فروش روغن موتور تویوتا

انواع روغن موتور تویوتا کدام است؟

انواع روغن موتور تویوتا کدام است؟ روغن موتور که نقش بسیار مهم و مثبتی در موتور خودرو دارا می باشد، دارای انواع مختلفی است که با توجه به نوع ماشین، سطح استاندارد و نوع آن نیز متفاوت می ‌باشد. 

روغن موتور دارای انواع مختلفی می ‌باشد که بر پایه مواد نفتی یا غیر نفتی تولید می‌ شوند و از ویژگی ‌های خاص خود برخوردار هستند. 

روغن مناسب برای خودروی تویوتا روغن سنتتیک می باشد که این محصول خود، شامل دو نوع روغن پایه نفتی و پایه مصنوعی یا غیرنفتی می باشد، که روغن پایه نفتی بیشتر از مشتقات نفت به دست می‌ آید و دارای ویژگی‌ ها و کیفیت خوبی می باشد، روغن غیرنفتی نیز از ترکیبات شیمیایی به دست آمده و دارای کیفیت بالایی است و در اصطلاح به آن نیمه سنتتیک نیز می‌ گویند. 

انواع روغن موتور تویوتا هر کدام دارای مواد افزودنی مشخصی هستند که این مواد افزودنی توسط تولید کننده به‌صورت ویژه در فرمولاسیون آن اضافه می‌ شود، به ‌عنوان مثال برخی از تولید کننده های روغن موتور تویوتا با اضافه کردن افزودنی هایی مانند جرم گیر، محافظ نانو قطعات و… محصولی با کیفیت تر و مرغوب تر تولید می کنند. 

روغن موتور تویوتا بر پایه سنتتیک می باشد و بر حسب شرایط آب ‌و هوایی نوع آن متفاوت می‌ باشد و با توجه به نوع و مدل ماشین این نوع روغن ‌ها نیز از در سطح استاندارد متفاوتی برخوردار هستند. 

به‌عنوان مثال روغن موتور تویوتای کرولا، سطح API آن دارای کیفیت SM و SL می باشد و برای آب‌ و هوای گرم شامل 20W50 برای آب‌ و هوای سرد زمستان روغن موتور 10W40 توصیه می شود، بنابراین برای شرایط آب‌ و هوایی ایران روغن موتور  10W40 بسیار مناسب می ‌باشد. 

بنابراین انواع روغن موتور تویوتا با توجه به نوع و مدل ماشین تعیین می‌شود و بر اساس آن به فروش می‌ رسد. 

مرکز خرید روغن موتور تویوتا

مرکز خرید روغن موتور تویوتا وجود یک مرکز خرید روغن موتور تویوتا سبب شده‌ است تا متقاضیانی که قصد خرید این محصول را دارند بتوانند در هر نقطه ‌ای از کشور که هستند به روغن مورد نظر خود دسترسی راحت و سریع داشته باشند. 

این مرکز خرید با ایجاد یک سایت اینترنتی جامع و کامل زمینه خرید انواع روغن موتور تویوتا را در سراسر کشور برای همه هموطنان فراهم نموده است و با ارائه بهترین و با کیفیت ‌ترین روغن موتورهای مرغوب و درجه یک آن را به ‌صورت حضوری و غیر حضوری در اختیار متقاضیان قرار می دهد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما