فروشگاه عرضه روغن موتور ال 90

یکی از سیالات مهم و پرکاربرد برای خودروهای سواری روغن موتور است که خاصیت روان کنندگی قطعات موتور را بر عهده داشته و بر سایر بخش ها نیز تاثیر مفید خود را به جا می گذارد. اما یکی از روغن های پرکاربرد بر اساس نوع خودرو، روغن موتور ال 90 است که گرید استاندارد آن 40-10w بوده و بهترین تاثیر را در این خودرو خواهد داشت. اکنون بهترین نوع این محصول یعنی روغن ال 90 متشکل از شاخص کیفی SL را می توانید از اختصاصی ترین فروشگاه عرضه کننده این محصول بخواهید.

فروشگاه عرضه روغن موتور ال 90

بهترین زمان برای تعویض روغن موتور

بهترین زمان برای تعویض روغن موتور روغن موتور را می توان یکی از ملزومات اساسی برای خودرو معرفی کرد که باعث کارکرد بهتر قطعات و همچنین افزایش عمر خودرو خواهد شد؛ بدون وجود این روغن، همه قطعات موتور و حتی اجزای وابسته به آن دچار ساییدگی شده و خیلی زود به تحلیل می روند که این موضوع باعث بروز خرابی های بیشتر در خودرو در نتیجه کاهش عمر آن خواهد شد و چیزی جز ضرر را روی دست صاحبان خودرو به جا نخواهد گذاشت.
بنابراین از همینجا می توان پی به اهمیت وافر روغن موتور، این محصول مهم و کاربردی برد که سلامت قطعات و خود ماشین هم به آن بستگی دارد.

همچنین لازم است بگوییم تعویض روغن موتور هم مانند این محصول، دارای اهمیت زیادی بوده و اگر این عمل به موقع انجام نپذیرد، باعث کهنگی روغن قبلی و رسوخ آن به همه قطعات و در نتیجه خرابی های بزرگتر خواهد شد؛ پس باید نسبت به تعویض به هنگام این روغن اقدام نمود.

اما سوال اینجاست که بهترین زمان برای تعویض روغن موتور چه موقعی است که در این خصوص باید اعلام کنیم بسته به نوع روغن و مسافتی که توسط خودرو طی شده، زمان ها متغیر خواهند بود، برای مثال موتور برخوردار از یک روغن معمولی باید نهایتاً سه ماه بعد تعویض شود و یا بعد از پیمودن 5 تا 7 هزار کیلومتر توسط خودرو، روغن آن باید عوض شود که البته باز با توجه به زمان و کیفیت روغن ممکن است این تایم تغییر یابد.

بازار صادرات روغن موتور ال 90

بازار صادرات روغن موتور ال 90 خودروی ال 90 یکی از خودروهای متداول در کشور ما به حساب آمده که تعداد افراد نسبتاً زیادی صاحب آن هستند و بنابراین می توان گفت که روغن موتور ال 90 هم دارای بیشترین میزان تقاضا می باشد که همین موضوع منجر به گسترش بازار فروش این محصول گشته است.
به دنبال آن توسعه بازار صادرات روغن موتور ال 90 را شاهد می باشیم که منجر به افزایش فروش این محصول در سطوح جهانی نیز گشته و بنابراین می توان آن را یکی از پرفروش ترین انواع روغن موتور و حتی محصولی صادراتی نیز خواند که به طور کلی با چنین مشخصاتی همراه می باشد:

  • دارای سطح کیفی API SN یا SM
  • موجود در حجم های مناسب به طور معمول 4/8 لیتر
  • قابل تعویض در هر 7 هزار کیلومتر
  • از نوع روغن های نیمه سنتتیک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما