فروشگاه روغن موتور معمولی سمند

فروشگاه روغن موتور معمولی سمند با شناختی که از مزایای این روغن و کارکرد مناسب آن دارد سعی می کند با عرضه آن مشتری بتواند باصرفه تر خرید نموده و رضایتمندی او جلب شود. این روغن در بهبود عملکرد موتور نقش بسزایی دارد و با ایجاد روانکاری از سایش قطعات آن پیشگیری می کند.

فروشگاه روغن موتور معمولی سمند

نقش روغن موتور معمولی در خودرو

نقش روغن موتور معمولی در خودرو نقش روغن موتور معمولی در خودرو بسیار پرسود است که به گزیده ای از این وظایف این روغن می پردازیم:

  • باعث کاهش اصطکاک و روانکاری شده و راندمان موتور را بهبود بخشیده و از سائیدگی قطعات پیشگیری می کند و به سیستم خنک کننده کمک نموده و بخشی از حرارت بوجود آمده در اثر کارکرد موتور را خارج می کند.
  • از زنگ زدگی و خوردگی ایجاد شده بر اثر فعل و انفعالات شیمیایی در برابر سطوح قطعات فلزی حفاظت می کند و آلودگی های ناشی از سایش قطعات و احتراق سوخت را معلق نموده و باعث عدم چسبندگی ذرات به قطعات شده و آنها را پاکسازی می کند.
  • در بین رینگ پیستون و سیلندر قرار گرفته و باعث آب بندی موتور می شود، همچنین در ضربه قطعات متحرک باعث کاهش آسیب می شود.
  • باعث کاهش مصرف سوخت، افزایش شاخص گرانروی، معلق کننده و پاک کننده، دارای خاصیت ضد اکسیداسیون، کاهش مواد ضد سایش و اصطکاک، جلوگیری کننده از زنگ زدگی و خوردگی، کاهش نقطه جوش و ضد کف می باشد.
  • به دلیل داشتن ویسکوزیته مناسب در تابستان جاری نخواهد شد و در زمستان نیز سفت نمیشود.

خرید روغن موتور معمولی ایرانی

خرید روغن موتور معمولی ایرانی خرید روغن موتور معمولی ایرانی به صورت گسترده و در سطح وسیعی از کشور انجام می شود که به دلیل تنوعی که در برندها و مدل های آن وجود دارد خریدار می تواند متناسب با نوع خودروی خود نمونه دلخواه را تهیه کند. لذا این روغن ها باید هر ۱۲ هزار کیلومتر یا سالی یکبار تعویض شود‌.

در حین خرید روغن موتور ایرانی باید به شاخص گرانروی توجه نمود که هر چه رقم شاخص گرانروی بالاتر باشد روغن نسبت به دما دارای تغییرات گرانروی کمتری خواهد بود. همچنین این روغن باید نسبت به تغییرات آب و هوایی و سرما یا گرمای بالا مقاوم باشد و همچنین نقطه اشتعال آن نیز بر طبق استانداردها می باشد.

یک روغن خوب به دلیل ترکیبات استاندارد و شاخص گرانروی مناسب تمام قسمت های موتور را روانکاری می کند، همچنین دارای دو نوع تک درجه ای و چهار فصل است که نوع تک درجه ای کمتر دیده می شود و بیشتر نوع چهار فصل یا چند درجه ای عرضه می شود و در تمام فصول سال مورد استفاده قرار می گیرد و هر مدلی از این محصول بسته به نوع خودرو مختلف است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما