فروشگاه روغن موتور تویوتا کمری 2007

همان گونه که می دانید موتور قلب تپنده هر ماشینی می باشد که به منظور انجام هر چه بهتر فعالیت قطعات داخلی آن باید از روغن های ایده آل بهره برداری نمود. مخزن تویوتا کمری 4.4 لیتری بوده و پاسخگوی مناسبی برای روغن های سنتتیکی می باشد. گرانروی بالایی داشته و بسیار کاربردی خواهد بود. فروشگاه روغن موتور تویوتا کمری 2007، آماده ارائه خدمات بی نظیر خود به متقاضیان گرامی در داخل و خارج از مرز های کشور می باشد.

فروشگاه روغن موتور تویوتا کمری 2007

انواع روغن موتور تویوتا کمری 2007

انواع روغن موتور تویوتا کمری 2007 تویوتا کمری 2007 موتور 2400 سی سی با ظرفیت 16 سوپاپ دارد که می توان با آن تا 160 اسب بخار قدرت تولید نماید. بنابراین در انتخاب روغن موتور برای این ماشین گران بها، باید دقت ویژه ای لحاظ نموده تا بتواند جوابگوی حرکات سریع و پرشتاب قطعات داخلی موتور بوده و به افزایش عملکرد آن کمک شایسته ای نموده باشد.

انواع روغن موتور ارائه شده در این مرکز، شاخص API بالایی داشته تا در برابر تنش های محیطی وارد شده بتواند نیاز های خودرو را به خوبی تامین نماید. به علاوه SAE آن محدوده بین 0 تا 20 را شامل می شود. یعنی گرانروی بالایی داشته و راندمان خود را در سرعت های بالا و پایین، در دماهای منفی تا بسیار پر حرارت همواره حفظ می نماید. البته این موضوع به شرایط آب و هوایی هر منطقه و میزان رطوبت موجود نیز بسیار بستگی دارد.

یکی از مشکلات اصلی موتور، روانکاری پایین روغن بوده که در زمان استفاده موجب سایش بیش از اندازه بخش های گوناگون آن می گردد. بنابراین نیاز است که از گزینه ای استفاده نماییم که روانکاری بالایی داشته و بتواند آلودگی های موجود در هوا را به جذب خود نموده و مانع تزریق آن به موتور شود. 

روغن های ماینرال و نیمه سنتتیک، با توجه به روش تهیه، میزانی ناخالصی در خود دارند که می تواند برای موتور خسارت زا باشد. اما نمونه های سنتتیک به صورت مستقیم از نفت خام و هیدروکربن های ساختاری ان بدست می آید تا اصطکاک بین سوپاپ، میل لنگ، سوپاپ ها، شمع، تسمه تایم و سایر موارد به صورت کامل جلوگیری به عمل آورد. 

قیمت روغن موتور تویوتا درجه یک

قیمت روغن موتور تویوتا درجه یک با استفاده از روغن موتور های سنتتیک ممتاز، میزان آلودگی کمتری در هوای تنفسی شهروندان ایجاد شده و میزان سوخت مصرفی خود خودرو نیز به صورت چشم گیر کاهش پیدا می نماید.

به منظور دست یابی به آخرین قیمت روغن موتور درجه یک تویوتا کمری، تنها لازم است تا به کمک رایانه همراه و یا گوشی هوشمند خود به وبگاه اینترنتی شرکت مراجعه نمایید. پس از جستجو محصول مورد نظر، اطلاعات آن را به صورت کامل مورد مطالعه قرار داده تا در نهایت پس از انتخاب حجم درخواستی، آن را به صورت عمده سفارش داده و در زمان مقرر تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما