فروشندگان روغن موتور نیسان جوک اسپرت

روغن موتور نیسان جوک نقش اساسی در عملکرد این ماشین دارد. این مایع برای روانکاری قطعات متحرک ، جلوگیری از فرسودگی و طولانی شدن عمر موتور استفاده می شود. برای انجام صحیح عملکرد آن ، لازم است روغن به صورت دوره ای تجدید شود

فروشندگان روغن موتور نیسان جوک اسپرت

کشور های سازنده روغن موتور نیسان جوک

کشور های سازنده روغن موتور نیسان جوک به روغنی که برای روغن کاری موتورهای احتراق داخلی استفاده می شود روغن موتور گفته می شود. وظیفه اصلی این مایع روغن کاری قطعات متحرک موتور به منظور کاهش اصطکاک است. روغن علاوه بر روغن کاری ، باعث پاک سازی ، جلوگیری از خوردگی و کاهش دمای موتور نیز می شود. روغن موتور احتمالاً مهمترین مایع مورد استفاده در موتورهای احتراق داخلی است. اینها شامل اتومبیل ، موتورسیکلت ، اتوبوس ، وسایل نقلیه تجاری ، کارتهای برقی ، قایق ها ، ماشین های چمن زن ، تراکتور ، قطار ، هواپیما ، تجهیزات مختلف برای ساخت و ساز و کشاورزی و موتورهای استاتیک مانند ژنراتورهای الکتریکی است.

در رتبه بندی کشورهای تولید کننده روغن موتور نیسان جوک ، ژاپن در جایگاه 1 جهان قرار دارد. برای چرخه فعلی 2019/2020 ، انتظار می رود رشد شدید تولید ژاپن ، جایی که انتظار می رود به 10.2 میلیون تن برسد. اگر 8 کشور پیشرو مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد ، ژاپن کشوری است که امسال با تخمین افزایش بین سالانه 10.2 درصدی ، بالاترین رشد تولید را در سراسر جهان به ثبت رسانده است. هیچ کشور پیشرو دیگری امسال به مانند ژاپن عنوان رشد ثبت نکرده است. کشور دیگری که بیشتر تولید را بعد از ژاپن داشته است ایالات متحده است. تولید روغن موتور نیسان جوک در آن چیزی حدود 3.2 میلیون تن در سال است. رتبه سوم نیز به کشور چین تعلق دارد با میزان تولید حدود 2.9 میلیون تن در سال. کشور ایران نیز یکی از سازندگان روغن موتور نیسان جوک است ولی به دلیل آن که هیچ آمار رسمی در باره میزان تولید این ماده در ایران وجود ندارد کشور ما در این رتبه بندی قرار نگرفته است. 

عملکردهای روغن موتور:

1. با تشکیل یک فیلم بین قطعات متحرک ، کاهش اصطکاک و جلوگیری از سایش قطعات ، روغن کاری می کند.

2. با حذف گرما از پیستون ها موتور را خنک می کند.

3. فاصله بین پیستون ها و حلقه ها را برای حفظ فشرده سازی مهر و موم می کند.

4. موتور را با از بین بردن بقایای کربن که ممکن است در داخل آن ایجاد شود تمیز می کند.

کمبود روغن چه مشکلاتی می تواند در موتور ایجاد کند؟

روغن موتور یکی از مهمترین عناصر برای عملکرد صحیح موتور خودرو اعم از گازوئیل یا بنزین است. بنابراین ، اگر ماشین ما روغن نداشته باشد ، آن را بدون روغن کاری ترک می کنیم و تمام قطعات متحرک شروع به مالیدن روی یکدیگر می کنند بدون اینکه چیزی بین آنها قرار بگیرد. ماشین شما آسیب جدی خواهد دید.

خرید روغن موتور نیسان جوک ارزان

خرید روغن موتور نیسان جوک ارزان  ما روغن موتور ویژه نیسان جوک را با بهترین قیمت عرضه می کنیم. جهت خرید روغن موتور ارزان نیسان جوک با ما تماس بگیرید. مجموعه ما یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان روغن موتور انواع خودرو به ویژه خودرو ژاپنی نیسان جوک می باشد. از آنجایی که تکنولوژی ساخت موتور این خودرو با سایر خودرو های بازار ایران متفاوت است این خودرو به یک روغن ویژه نیاز دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما