فروشندگان روغن موتور ب ام و x3

در عبارتی ساده روغن ترمز وظیفه ی سیال برای انتقال دادن نیرو با استفاده از وسیله ی فشار هیدرولیکی را بر عهده دارد، همچنین این روغن ترمز ها اصولا در  حجم های  250 میلی متر به بالا تولید و عرضه می شود.

در نظر داشته باشید که این روغن موتور  ب ام و، از بهترین شرکت های تولید کننده روغن موتور می توان به شرکت های Dot 3 و Dot4، اشاره کرد، که معمولا این روغن ها از بهترین کیفیت برخوردار می باشد، توجه کنید که شما عزیزان برای اطلاعات بیشتر  در مورد این روغن موتور ب ام و، می توانید با ما در ارتباط  و یا تماس باشید.فروشندگان روغن موتور ب ام و x3

مشخصات روغن موتور ب ام و x3

مشخصات روغن موتور ب ام و x3

روغن موتور درجه یک، محصولی کاملا مناسب برای  وسایل و سیستم های هیدرولیکی کلاچ دار و  ترمز دار و همچنین مناسب برای خودرو های سبک و سنگین می باشد.

این محصول مطابقت دارد با استاندارد DOT 3  بر پایه بین المللی  که کاملا مناسب و با رعایت های ایمنی و با کیفیت بالا تولید شده است. دارای گارانتی 18 ماهه نیز می باشد

از دیگر کارهایی که شما باید از انجام آن باز دارید و مراقبت کنید، هرگز آلوده نشدن آن با گرد و خاک و گرد و غبار،  آلوده نشدن با محصولات نفتی.

یکی از مهمترین قسمت در سیستم خودرو ترمز آن و همچنین یکی از اجزا اصلی آن روغن ترمز می باشد.

روغن موتور سمن شیمی  سابقه ی ۴۰ ساله تولید و عرضه رو دارد.

باید در نظر داشته باشید که از دسترس اطفال دور نگه دارید، چرا که این محصول  غیر قابل آشامیدنی است  و همچنین این محصول  از دسترس حیوانات نیز باید دور نگه داشته شود.

نکته: هیچگاه قوطی مایع ترمز را دوباره پر نکند و همچنین از آن برای مایعات دیگر استفاده نکنید

پخش عمده روغن موتور ب ام و x3

پخش عمده روغن موتور ب ام و x3 پخش روغن موتور، به صورت عمده و تکی برای مشتریان عزیز امکان پذیر بوده و همچنین امکان خرید این روغن موتور ها، به صورت حضوری و غیر حضوری و امکان خرید به صورت، راحت و آسان و به صورت آنلاین و اینترنتی، با پرداخت هزینه درب منزل، ارسال به سر تا سر کشور، دارای گارانتی و ضمانت کالا، خدمات پس از فروش و مهلت تست این محصولات، با قابلیت ارسال به سر تا سر کشور، نیز برای مشتریان عزیز فراهم می باشد.

فروش انواع روغن روغن موتور عمده، با قیمت بسیار مناسب برای مشتریان عزیز امکان پذیر و به همراه تخفیف ویژه برای مشتریان واقعی فراهم می باشد.

همچنین دقت کنید که برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت روغن موتور ب ام و و همچنین دیگر روغن ها، در رنگ، مدل، سایز و اندازه های مختلف، شما عزیزان می توانید با مشاوران و یا همکاران ما در ارتباط و یا نیز تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما