فروشنده روغن موتور خودرو فلومکس

فروشنده روغن موتور خودرو فلومکس با ارائه محصولات مرغوب و با کیفیت به مشتری از نام و اعتبار فراوانی در سطح بازار برخوردار است. این فروشندگان با توجه به نوع سیستم وکارکرد خودرو، مشتریان را در زمینه انتخاب بهترین روغن موتور به خوبی راهنمایی می کنند زیرا در مورد انواع روغن های موتور شناخت و آگاهی کافی دارند از این رو در زمینه انتخاب روغن موتور، تشخیص و راهنمایی درستی دارند.

فروشنده روغن موتور خودرو فلومکس

توضیحاتی درباره روغن موتور خودرو فلومکس

توضیحاتی درباره روغن موتور خودرو فلومکس روغن موتور خودرو فلومکس یکی از روغن های جدید بازار می باشد که شرکت تولید کننده آن با توجه به شرایط سخت اقتصادی و میزان نیاز بالا به روغن های با کیفیت تصمیم به تولید آن گرفت و در این زمینه موفق شد.

روغن موتور فلومکس از نظر غلظت و سطح کیفیت در سه دسته متفاوت تولید می شود و سپس برای رفع نیاز مشتریان به بازار عرضه می شود. روغن موتور فلومکس مگا تک یکی از این دسته ها است. این روغن با توجه به غلظت و کیفیت بالا در بسته بندی های 1 لیتری، 5 لیتری و 4 لیتری تولید می شود. هم چنین در فرایند تولید آن از روغن پایه سنتتیک خاصی استفاده می شود به همین خاطر در تمامی خودرو های سواری بنزینی قابل استفاده است. این نوع روغن در خودرو های دیزل غیر قابل استفاده می باشد.

نوع دیگر این روغن فلومکس های تک است که از نظر سطح کیفی و غلظت با گروه های دیگر تفاوت دارد. این نوع از روغن تمام سینتتیک تولید شده است و برای خودرو های بنزینی با غلظت مشخص و سطح کیفی خاصی قابل استفاده می باشد.

 فلومکس اولترا تک نیز یکی از این روغن ها است که از روغن پایه تمام سینتتیک برخوردار است و با توجه به کیفیتی که دارد برای خودرو های سواری هیبریدی مناسب می باشد البته باید با توجه به غلظت و سطح کیفی استفاده شود. این نوع روغن در بازار جایگاه ویژه و مطمئنی دارد.

فروش عمده روغن موتور خودرو صادراتی

فروش عمده روغن موتور خودرو صادراتی فروش روغن موتور صادراتی به کشور های همسایه به صورت عمده  در حجم وسیع و گسترده ای انجام می گیرد از این رو از سطح درآمد بالایی بهره مند است. این روغن موتور ها علاوه بر صادرات، در بازار داخلی نیز درصد فروش بالایی دارد.

فروش عمده این محصولات از طریق سایت های اینترنتی معتبر در بهترین کیفیت انجام می شود که جهت دسترسی راحت مشتریان، انواع روغن موتور ها در حجم های مختلف در این مراوز فروش به اشتراک گذاشته می شود. در این مراکز فروش عمده با قیمت مناسب و ارزان تری انجام می شود زیرا خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما