فروشنده بزرگ روغن موتور تمام سنتتیک

روغن موتور در حین روانسازی و بهبود عملکرد قطعات موتور در خنک سازی و کاهش دمای موتور تاثیر مستقیمی دارد. روغن موتور تمام سنتتیک برای روانسازی موتور خودروی ما بسیار مناسب می باشد و عملکرد موتور خودرو را بالا می برد. فروشنده بزرگ روغن موتور تمام سنتتیک با کیفیت ترین نوع روغن موتور را با قیمتی که نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب می باشد را در سراسر کشور عرضه می کند.

فروشنده بزرگ روغن موتور تمام سنتتیک

میزان گرانروی روغن موتور چقدر است؟

میزان گرانروی روغن موتور چقدر است؟ روغن موتور مهم ترین نقش در عملکرد موتور و حرکت بهتر خودروی ما دارد. در هنگام روشن شدن موتور و حرکت سرعت سوخت و انتقال نیرو به سایر قطعات بالا می رود و با اصطلاک و از دست دادن انرژی قطعات، عمر قطعات خودرو کاهش پیدا می کند و برای رفع این اصطکاک و طول عمر قطعات ما باید از روغن موتور با کیفیت و ایده آل استفاده کنیم.

روغن موتور را از ترکیب مواد های پایه ای و افزودنی تولید می کنند. روغن موتور باید در برابر تغییر هوا و ایجاد اختلاف در شرایط جوی باید مقاومت و کیفیت خود را حفظ کند و دمای موتور خودرو را کاهش بدهد. گرانروی موجود در روغن موتور به عنوان شاخص اصلی و مهم ترین شاخص روغن موتور می باشد.

گرانروی باید در برابر دما به صورت عکس عمل کند هر چه دما بالاتر برود دمای گرانروی کاهش می یابد. در هنگام روشن شدن موتور، روغن موتور دارای دمای یکسانی با موتور می باشد اما به تدریج دمای موتور بالا می رود و دمای روغن موتور باید پایین بماند تا در کاهش دمای موتور و کاهش اصطکاک در بین قطعات تاثیر مستقیمی بگذارد.

شرکت پخش روغن موتور تمام سنتتیک

شرکت پخش روغن موتور تمام سنتتیک روغن موتور تمام سنتتیک دارای تنوع بالایی می باشند و امروزه در بازار فروش روغن موتور یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواد به کار برده شده در موتور خودرو می باشد که دارای میزان گرانروی روغن بالایی می باشد و سرعت عملکرد موتور خودرو را بالا می برد.

روغن موتور تمام سنتتیک برای کاهش اصطکاک خودرو تاثیر ویژه ای دارد. شرکت پخش روغن موتور، بهترین نوع روغن موتور تمام سنتتیک را با قیمت بسیار مناسبی در بازار عرضه می کند و کیفیت محصولات خود باعث جذب مشتری های بسیار زیادی شده است.

کیفیت روغن موتور تمام سنتتیک بسیار بالا می باشد و اثر بخشی خاص به خود دارد. شرکت پخش روغن موتور تمام سنتتیک برای راحتی مشتری های خود اقدام به طراحی سایت فروشگاهی آنلاین کرد تا مشتری ها به صورت آنلاین ثبت سفارش کنند و هزینه های مصرفی همچون: رفت و برگشت را نداشته باشند و محصولی با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب دریافت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما