عرضه کننده روغن موتور 1 لیتری

یکی از مشتقات نفتی که با اهمیت و کاربرد فراوانی روبرو شده، روغن موتور می باشد که به تضمین سلامت موتور پرداخته و به کارکرد بهتر و روان تر از سوی آن منجر خواهد شد. در ادامه باید گفت انواع مختلفی از روغن موتور، مورد ارائه از سوی عرضه کننده اختصاصی این گروه از محصولات قرار گرفته که اگر بخواهیم آن را از نظر وزنی یا حجمی نام ببریم، شامل روغن موتور 1 لیتری خواهد شد که یکی از بهترین آیتم های انتخابی به شمار می رود.

عرضه کننده روغن موتور 1 لیتری

انواع مختلف روغن موتور

انواع مختلف روغن موتور روغن موتور یکی از اصلی ترین و مهم ترین ترکیباتی است که داخل موتور خودرو وجود داشته و به کاهش اصطکاک قطعات آن منجر خواهد شد.
این محصول که به عنوان یک سیال غلیظ قابل مشاهده خواهد بود، نمونه های متعددی را در بر گرفته که اگر بخواهیم به ذکر انواع مختلف روغن موتور بپردازیم، عبارت خواهند بود از:

  1. روغن موتور ارگانیک: بر پایه نفت خام بوده و سالهای زیادی است که در انواع خودرو، حتی خودروهای جدید از چنین روغن موتوری استفاده می شود، یعنی می توان گفت بیش از 90 درصد اتومبیل ها از این روغن بهره می برند.
  2. روغن موتور نیمه سنتتیک: دارای قیمت فروش به نسبت بیشتری نسبت به قیمت روغن موتور ارگانیک بوده و بیشترین تاثیر آن زمانی مشخص خواهد شد که دمای هوا زیاد باشد، لازم به ذکر است که این روغن در سواری هایی مثل نیسان، با بیشترین میزان استفاده مواجه می باشد.
  3. روغن موتور سنتتیک: در مقابل اکسیداسیون، مقاوم بوده و میزان مصرف سوخت را تا 2/4 درصد کاهش خواهد داد، از قابلیت تبخیر شوندگی کم برخوردار بوده و از سری روغن‌های غیر سمی نیز به شمار می آید.

فروشنده روغن موتور 1 لیتری

فروشنده روغن موتور 1 لیتری اگر به دنبال بهترین فروشنده روغن موتور هستید تا بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به ثبت سفارش های عمده خود از طریق آن بپردازید، می توانید با مراجعه به همین مرکز که از فروشندگان بزرگ و مطرح روغن موتور عمده در سراسر کشور به شمار می رود، درخواست های خود را اجرایی نمایید.

لازم به ذکر است فروشندگان حاضر در این مجموعه از دانش کافی و لازم درباره محصول مورد نظر برخوردار بوده و علاوه بر اینکه امکان دستیابی شما به انواع روغن موتور اعم از روغن 1 لیتری را به راحتی فراهم می سازند، راهنمای خرید روغن موتور که در قسمت زیر به نکات مهمی در مورد آن اشاره شده را هم در اختیارتان قرار خواهند داد:

  • اگر شاخص مهم SN را روی بسته روغن موتور مشاهده کردید، نسبت به انتخاب آن تردید نکنید، چرا که از بیشترین کیفیت ممکن برخوردار می باشد.
  • بهتر است روغن موتورها مولتی گرید یا چهار فصل را انتخاب نمایید که در انواع درجه حرارت دما، دارای انعطاف بیشتری خواهند بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما