عرضه کننده روغن موتور کرج

روغن موتور کرج یکی از بهترین روغن در کیفیت بالا است که استانداردهای تولیدی مانند گرانروی و … به طور کامل در آن رعایت شده است، عرضه کننده آن نیز با عرضه تخصصی این محصول باکیفیت ترین نمونه ها را شناسایی نموده و به عرضه آنها پرداخته و نیاز تمامی مشتریان را به طور کامل پوشش می دهد.

عرضه کننده روغن موتور کرج

نحوه انتخاب روغن موتور مرغوب

نحوه انتخاب روغن موتور مرغوب نحوه انتخاب روغن موتور بسته به نوع خودرو مختلف می باشد و این روغن دارای انواع مختلفی است مانند:

  • روغن موتور مینرال یا ارگانیک: بر پایه نفت خام بوده و قدمت بیشتری دارد.
  • روِغن موتور سنتتیک: از پولیمراسیون هیدروکربن ها یا ترکیبات شیمیایی ساخته شده که دارای مزایای زیادی می باشد. مثلا: غیر سمی و غیر خورنده است، دارای عمر بیشتر، نقطه روان شدن پایین، کاهنده مصرف سوخت، دارای شاخص ویسکوزیته بالا، مقاوم در برابر اکسیداسیون، دمای سوخت بالا و تبخیر شوندگی کم
  • روغن موتور نیمه سنتتیک: از ترکیب نوع مینرال و نوع نیمه سنتتیک ساخته می شود و از نوع مینرال عملکرد بهتری دارد.

بهترین نوع روغن نمونه ای است که در دفترچه خودرو عنوان شده و روغن سنتتیک برای هر خودرویی مناسب نیست و باعث نشتی می شود چون با برخی الاستومرها و لاستیک ها تطابق ندارد. همچنین نمونه های مینرال نیز باعث تورم واشر می شود و از نشتی جلوگیری می کند و روغن سنتتیک بیشتر در خودرو های جدید بکار می رود.

فروشنده روغن موتور کرج

فروشنده روغن موتور کرج فروشنده روغن موتور کرج در بازار حضور فعالی دارد و با شناسایی بهترین نمونه های آن در کار عرضه باکیفیت ترین روغن به صورت تخصصی بوده و با تنوعی که در آن ایجاد نموده با نیاز تمام مشتریان سازگاری دارد.

موتور یکی از اجزای مهم خودرو است و باید جهت محافظت از آن از بهترین روغن ها را انتخاب نمود و لذا یک روغن خوب با کاهش اصطکاک قطعات موتور بر عمر آنها می افزاید. این روغن باعث روانکاری قطعات شده و از رسوب گذاری، خوردگی و زنگ زدگی قطعات جلوگیری می کند.

زمان تعویض روغن موتور نیز بسته به نوع روغن مختلف است و بهتر است همیشه آن را زودتر از موعد عوض کرد چون زمان تعویض ان به صورت کیلومتر کارکرد خودرو تعیین می شود. لذا در زمانی که خودرو درجا کار می کند در میزان کیلومتر تغییری ایجاد نخواهد شد.

کیفیت روغن موتور بسته به غلظت روغن مشخص می شود و لذا باید گرانروری روغن در حد استانداردی باشد و در صورتی که روغن باکیفیت باشد بعد از مدتی در خودرو سیاه می شود. چون آلودگی های موتور را به خوبی جذب نموده و باعث پاکسازی قطعات می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما