عرضه کننده روغن موتور نیمه سنتتیک

نمایندگی روغن موتور نیمه سنتتیک تلاش می‌کند تا از بهترین مواد اولیه برای تولید این محصولات استفاده کرده تا نهایت کیفیت و کارایی را برای مشتریان خود داشته باشد. همچنین مهندسین ما تلاش می‌کنند که مواد تولید شده با محیط زیست سازگار بوده و باعث تولید آلاینده ها و آلودگی نشود. نمایندگی های عرضه کننده روغن موتور نیمه سنتتیک در سراسر کشور آماده خدمت رسانی می باشند تا خریداران جهت تهیه این محصول با مشکلی موجه نشوند.

عرضه کننده روغن موتور نیمه سنتتیک

مهم‌ترین ویژگی روغن موتور خودرو

مهم‌ترین ویژگی روغن موتور خودرو

مهمترین ویژگی روغن موتور بدون شک ویسکوزیته آن است. ویسکوزیته یا چسبندگی در واقع به نوعی غلظت روغن موتور را مشخص می کند. مواد اولیه استفاده شده در تولید روغن موتور باید کیفیت بالایی داشته باشند تا بتوانند سلامت موتور و اجزای آن را تضمین کنند. نکته مهم درباره روغن موتور ها تعویض به موقع و منظم آنها می باشد. این کار باعث می شود تا روغن موتور بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد. یک روغن موتور خوب علاوه بر روان سازی قطعات و قسمت های مختلف موتور، از ایجاد خوردگی و زنگ زدگی هم جلو گیری می کند.

روغن موتور نیمه سنتتیک که اغلب به آن “مخلوط های سنتیک” گفته می شود ، ترکیبی از روغن های معمولی هستند که معمولاً حاوی بیش از 30 درصد روغن سنتیک نیستند. نیمه سنتیک ها توانایی تأمین دفاع موتور را برای دماهای نسبتاً بالاتر و بارهای نسبتاً سنگین دارند و به اندازه روغن موتورهای معمولی قابل تبخیر نیستند. روغن های ترکیبی سنتیکی می توانند انتخاب خوبی برای رانندگانی باشد که در هنگام استفاده شدید از یدک کش یا آفرود ، بار سنگینی بر روی موتور خود می گذارند. نیمه سنتیکی‌ها به گونه ای طراحی شده است که دارای بسیاری از مزایای روغن سنتیکی از جمله ماندگاری روان کار و بهبود شاخص های ویسکوزیته هستند، اما به طور کلی هزینه کمتری نسبت به روغن کامل سنتیکی دارد. اولین روغن موتور نیمه سنتیکی در سال 1966 معرفی شد.

بازار خرید روغن موتور نیمه سنتتیک

بازار خرید روغن موتور نیمه سنتتیک

فروشندگان و کارکنان متخصص ما در مراکز و فروشگاه‌هایی که در سطح کشور موجود هست اطلاعات لازم را در بازار خرید روغن موتور نیمه سنتتیک به مشتریان می دهند. مصرف کنندگان می توانند با توجه به اطلاعات داده شده و بر اساس نیازهای شخصی خود سفارش خود را انجام دهند و در سریعترین زمان ممکن در به محل تحویل بگیرند. هدف ما همکاری با صادر کنندگان این محصولات پرکاربرد به کشورهای مختلف می باشد و شرکت ما تجربه های خوب و موفق زیادی در این زمینه دارد.

هر سال تعداد زیادی بشکه از انواع این روغن ها به کشورهای همسایه نظیر افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، بحرین، ترکیه و غیره صادر می شود و شرکت‌های فعال در این زمینه از طریق خرید روغن موتور درآمد خوبی را برای کشور ایجاد می‌کند و باعث افزایش حجم صادرات می شود. چنانچه در زمان نیاز به این محصول دسترسی به اینترنت نداشته آیا امکان مراجعه حضوری به نمایندگی‌های معتبر ما را نداشتید می‌توانید از طریق شماره تماس های ما اقدام به ثبت سفارش کنند. کارکنان ما آماده ثبت و پیگیری سفارش های شما ما می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما