عرضه کننده روغن موتور زانتیا

بر طبق انواع برندهای ایرانی، قیمت ‌های مختلفی در بازار جهت تهیه روغن موتور وجود دارد. که شما مشتریان عزیز می توانید این محصول را با قیمت مناسب، به صورت اینترنتی خریداری کنید. ما سعی می کنیم تا نرخ روغن موتور زانتیا را با قیمت مناسبی به خریداران عرضه کنیم.ولی این قیمت ها بطور دقیق قابل تعیین نیست. عرضه کنندگان روغن موتور زانتیا باید این محصول را به صورت پلمپ شده در اختیار مشتریان قرار دهند.

عرضه کننده روغن موتور زانتیا

مشخصه های روغن موتور مرغوب

مشخصه های روغن موتور مرغوب

آشنایی با برخی مشخصه های روغن موتور:

مشخصه های زیادی جهت تشخیص روغن موتور اصل از فیک می باشد که ما بعضی از آن ها را بیان می کنیم.

• حتما باید روغن موتور اصل دارای بر چسب اصالت، هولوگرام و علامت استاندارد باشد.

• غالبا نرخ ‌های بسیار پایین روغن موتور، می‌ تواند نشانه ای از تقلبی بودن روغن موتور باشد.

• روغن موتور مناسب معمولا یا بدون بو است و یا بوی ناخوشایند ندارد.

• غالبا روغن موتور اصل دارای درپوش محکم و سالمی است.

روغن موتور استاندارد دارای رنگ روشن، یکنواخت و یکدست میباشد. روغن موتور تقلبی دارای ناخالصی است و همینطور رنگ مناسبی ندارد.

عملکرد روغن موتور چگونه است؟

عموما روغن موتور مانند خون داخل رگ ‌های خودرو کار می کند و این توانایی را دارد که از فرسایش قطعات خودرو جلوگیری ‌کند. روغن موتور می تواند گرمای ایجاد شده در اثر اصطکاک را جذب ‌کند و قطعات را به شکل روان ‌تر به حرکت در آورد. می توان گفت که یک روغن موتور استاندارد باید ذرات اضافه و گرد و خاک را به طور کامل جذب نماید.

همیشه جهت خرید بهترین روغن موتور ماشین، محصولات تولیدی کارخانه های داخل کشور را انتخاب کنید. قابل بیان است که روغن موتور نوعی پایه نفتی در کنار مواد غیر نفتی دیگر است که پس از مخلوط شدن جهت بالا بردن عملکرد موتور به کار می رود.

چگونگی انتخاب بهترین برند روغن موتور:

انتخاب روغن موتور خوب و مناسب برای ماشین شاید کمی دشوار باشد. اما بهترین راه بررسی کردن دفترچه راهنمای ماشین‌ هر شخص می باشد که باید حتما مطالعه کنید و همان روغن موتوری که به وسیله شرکت سفارش شده را تهیه کنید.

بازار فروش روغن موتور زانتیا

بازار فروش روغن موتور زانتیا

امروزه به سبب بالا رفتن کیفیت تولید روغن موتور در ایران، تولید کنندگان این محصول سعی می کنند تا به کار صادرات آن هم بپردازند تا هم برایشان درآمد و سود خوبی بدست آید.

لازم به ذکر است که اکثر صادرات روغن موتور از کشور ما به کشورهای دیگر می باشد و این کار به خاطر کیفیت بالای محصولاتمان است.

با توجه به کیفیت بالای روغن موتورهای تولید در کشورمان، مردم استقبال و توجه خوبی از این روغن موتورها کرده اند و بازار فروش روغن موتور زانتیا بسیار پر رونق و درآمد زا شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما