عرضه کننده روغن موتور دنا پلاس

روغن موتور دنا پلاس از نوع نیمه سینتیک است و در لیست پر فروش ترین روغن موتورها بوده که با میزان تقاضا و درخواست بالایی در بازار روبه رو می باشد.

طبق دفترچه راهنما بهترین و مناسب ترین روغن موتور برای خودروی دنا پلاس روغن موتوری با سطح کیفی SL و گرید W40 است که در ایران دارای عرضه کننده های با کفایت زیادی می باشد.

عرضه کننده روغن موتور دنا پلاس

کار اصلی روغن موتور چیست؟

کار اصلی روغن موتور چیست؟ از وظایف اصلی و مهم انواع روغن موتور می توان بیان کرد که:

روان کردن و روان سازی قسمت های متحرک موتور خودرو، کمک به کم کردن حرارت و جذب ذره های معلق و رسوب های لجنی ایجاد شده در اثر احتراق و سوختن، کاهش و به حداقل رساندن فرسایش و اصطکاک، آب بندی کامل ببن پیستون و سیلندر، خنک کردن قطعه های داخلی موتور، کارکرد بهینه قطعه های متحرک در دماهای متفاوت، محافظت از قطعه های موتور در برابر ضربه و خوردگی.

مهم ترین و اصلی ترین وظیفه هر روغن موتوری روانکاری و کاهش اصطکاک است که در نوبه خود باعث بهبود راندمان موتور می شود.

روغن موتور با کمک کردن به سیستم خنک کننده و خارج کردن حرارت به وجود آمده باعث بهتر عمل کردن موتور می گردد.

از دیگر وظایف روغن موتور می توان گفت:

  • کاهش مصرف سوخت: در صورت استفاده از روغن موتور با گرید مناسب می توان میزان مصرف سوخت خودرو را تا حد قابل توجهی کاهش داد.
  • ضربه گیری: کاهش اثرهای منفی ضربه های قطعه های متحرک در زمان کار.
  • جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی
  • آب بندی سیستم: که با قرار گرفتن در بین سیلندر و رینگ پیستون باعث افزایش و بهبود عملکرد موتور خودرو می گردد.
  • معلق سازی و پاک کنندگی
  • انتقال حرارت: با خارج کردن حرارت اضافی موتور که در اثر کار کردن قطعه ها به وجود می آید باعث بهبود عملکرد خودرو و افزایش عمر مفید قطعه ها می شود.

پخش مستقیم انواع روغن موتور دنا پلاس

پخش مستقیم انواع روغن موتور دنا پلاس انواع روغن موتور دنا پلاس از رکیب و مخلوط روغن پایه نفتی به همراه افزودنی هایی تولید و ساخته می شود که در خودرو وظایفی مثل کاهش میزان سائیدگی قطعه های موتور، شست و شو و تمیز کاری داخل موتور، روانکاری و سایر وظایف دیگر را بر عهده دارد.

پخش روغن موتور برای ارائه یک روغن موتور خوب باید پارامترها و عوامل مختلف و متفاوتی را در نظر بگیرد تا بتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد و انتظارات مصرف کننده را برآورده کند.

یک روغن موتور خوب و مرغوب باید دارای گرانروی مناسبی باشد و همین طور از ضریب اصطکاک پایینی برخوردار باشد که پخش کننده های انواع روغن موتور دنیا پلاس باید این موارد را در نظر داشته باشند تا بتوانند روغن موتور مناسب و با کیفیتی را در اختیار استفاده کننده ها قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما