عرضه کننده روغن موتور ایرانی

روغن موتور یکی از انواع سیالات و مایعات بسیار مهم می باشد که در هر نوع خودرویی لازم می باشد. در حقیقت روغن موتور وظیفه محافظت از موتور و متعلقات آن را دارد. روغن موتور با توجه به مشخصات موتور هر خودرو دارای مشخصات و ترکیبات متفاوت می باشد.

عرضه کننده روغن موتور ایرانی برای جلب رضایت و جذب بیشتر مشتری اقدام به عرضه و توزیع روغن موتور با کیفیت و مرغوب نموده است که دارای استاندارد و تاییدیه های لازم از مراجع ذیصلاح می باشد.

عرضه کننده روغن موتور ایرانی

بررسی کیفیت روغن موتور ایرانی

بررسی کیفیت روغن موتور ایرانی همان طور که گفته شد روغن موتور یکی از سیالات مهم در هر خودرویی می باشد. با توجه به این که هر نوع موتوری دارای مشخصات فنی مختص به خود می باشد به همین منظور روغن مورد نیاز آن نیز باید با مشخصات موتور مطابقت داشته باشد. در این مطلب به بررسی کیفیت روغن موتور ایرانی می پردازیم.

روغن موتور ایرانی از جنبه ها و عوامل مختلف دارای کیفیت و مرغوبیت بالا می باشد. اولین نشانه از داشتن کیفیت روغن موتور وجود گرانروی و یا همان میزان غلظت مناسب برای خودرو می باشد که این شاخص در روغن های ایرانی بالاترین نمره را به خود اختصاص داده است.

البته عوامل دیگر بر کیفیت روغن موتور نیز موثر می باشند که از جمله آن می توان به میزان ضد خوردگی آن اشاره نمود. هرچه شاخص و عدد این پارامتر در روغن موتور بالاتر باشد نشان از کیفیت و مرغوبیت آن است که این پارامتر در روغن موتور ایرانی نیز از عدد بالایی برخوردار است.

مرکز پخش روغن موتور ایرانی

مرکز پخش روغن موتور ایرانی مرکز پخش روغن موتور ایرانی بهترین و مرغوب ترین محصول را در بازار ارائه می نماید. همچنین برای فروش بیشتر، توزیع و فروش روغن موتور ایرانی در سراسر کشور، تسهیل در خرید آن و رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده است.

در این فروشگاه مجازی انواع روغن موتور ایرانی با کیفیت به صورت بسته بندی و فله عرضه شده و ضمن ارائه مشخصات و اطلاعات فنی در خصوص آن زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم کرده است. این اقدام مرکز پخش سبب شده تا واسطه ها و دلال ها در زمینه پخش و عرضه حذف شده و محصول مستقیماً در اختیار مشتریان قرار گیرد.

مشتریان و خریداران نیز با اطمینان خاطر از کیفیت و مرغوبیت محصول و دارا بودن استاندارد ها و تاییدیه های لازم آن را به قیمت مناسب و ارزان تر از بازار سفارش و به صورت مستقیم و بدون واسطه از مرکز پخش خریداری می نمایند.

همچنین مرکز پخش با ارائه پشتیبانی از طریق کارشناسان و فروشندگان مجرب، مشتریان را در زمینه خرید روغن موتور مناسب برای خودرو شان راهنمایی می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما