عرضه مستقیم روغن موتور 0W-30

عرضه مستقیم روغن موتور 0W-30 با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین برندها انجام می شود و سپس به عرضه آن در بازار داخلی و خارجی پرداخته می گردد. این کالا مدل های متنوع و منحصر به فردی دارد که توجهات زیادی را به خود جلب نموده است. با سفارش کلی و عمده این کالا می توان از قیمت های بسیار مناسب بهره مند شد.

عرضه مستقیم روغن موتور 0W-30

آشنایی با انواع روغن موتور 0W-30

آشنایی با انواع روغن موتور 0W-30 انواع روغن موتور 0W-30 از سیالات بسیار کاربردی برای تمامی ماشین های سبک و سنگین می باشد که با کیفیت ترین آنها دارای ویژگی های زیر می باشند:

  • با تمام شرایط آب و هوایی سازگاری دارد.
  • از غلظت بالایی برخوردار می باشند و به صرفه است.
  • در هوای سرد حالت خود را از دست نمی دهد.
  • موجب بهبود توان و عملکرد موتور می شود.
  • موتور و دیگر قطعات خودرو را از ساییدگی و رسوبات حفظ می‌ کند.

روغن موتور مناسب و مرغوب کمک زیادی به روند سرعت روشن شدن ماشین در زمستان دارد و از یخ زدن قطعات جلوگیری می کند؛ این محصول علاوه بر وظایف خود برای آب بندی خودرو به کار برده می‌ شود و از نشت مایعات جلوگیری می کند.

از بهترین مواد تهیه شده که بر پایه نفت هستند و فاقد هر گونه مواد مضر می باشند که دچار زنگ زدگی موتور می‌ شوند، این محصول با قرار گرفتن در دمای بالا کارایی خود را از دست نمی دهد و رانندگی را بسیار آسان می کند.

قیمت فروش روغن موتور 0W-30

قیمت فروش روغن موتور 0W-30 عوامل بسیار متعددی در قیمت فروش روغن موتور 0W-30 دخیل هستند که از سوی شرکت‌های سازنده انتخاب شده‌اند؛ کیفیت، نام برند، نوع فروش، نوع بسته بندی و… از مهم ترین عواملی هستند که میزان نرخ نهایی این کالا را تعیین می‌کنند، قیمت‌ها دارای نوسان‌های مختلفی شده و به صورت روزانه و هفتگی تغییر می‌کنند.

قیمت روغن 0W-30 ثابت نیست و می‌ توان برای اطلاع از جدیدترین نرخ ها با کارشناسان فروش در این مرکز ارتباط برقرار نمود؛ پس از دریافت قیمت ها می توانید کالا در نظر گرفته شده را جهت سفارش با استفاده از شماره های زیر با فروشندگان عرضه روغن 0W-30 مطرح نمایید.

اگر این محصول را به صورت عمده و کلی خریداری نمود می توان هزینه‌های آن را کاهش داد و به سود خوبی دست یافت و علاوه بر آن می توان زمان را به خوبی صرفه جویی نمود، همچنین با خرید مستقیم هزینه های آن بیش از پیش کاهش می یابد، کالا را می‌توان با قیمت درب کارخانه در اختیار داشت؛ با خرید از مرکز غیرحضوری می توان به مقایسه نرخ بازار حضوری پرداخت و اختلافات آن را به راحتی متوجه شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما